پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا علی رغم فصلی ناموفق، بیلان مالی فوق العاده ای به نام خود ثبت کرده است

کد خبر : 21107  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 مرداد 1393
باشگاه فوتبال بارسلونا اعلام کرده آنها در سال مالی 14-2013، 530 میلیون یورو درآمد داشته اند که یک رکورد بوده است.

بهگزارش Four Four Two، غول های کاتالان در فصلی که گذشت، به جز کسب سوپر کاپ اسپانیا نتوانستند به توفیقی دست یابند. آنها موفق شدند در دستیابی به این مقام، دو بار اتلتیکو مادرید را شکست دهند، ولی در جدال لالیگا، در مقابل شاگردان سیمئونه، رقابت را واگذار کرده و قهرمانی را از کف دادند. بلوگرانا با وجود آنکه در کوپا دل ری هم بازی را به رئال مادرید واگذار کردند، سال مالی بسیار دلچسبی سپری کردند.

در کنفرانسی مطبوعاتی که امروز (سه شنبه) برگزار شد، خاویر وائوس، نایب رئیس باشگاه، از رکوردهای مالی جالب توجه این تیم صحبت کرده است. سود حاصلهبرای آبی اناری ها طی فصل مالی گذشته، برابر با 41 میلیون یورو بوده که بعد از فصل 12-2011 با 49 میلیون، موفق ترین بیلان کاری برای آنها بوده و با توجه به عدم قهرمانی های قابل توجه شان، یک رکورد به حساب می آید.

درآمدهای حاصله زیر نظر هیئت مدیره کنونی، شامل 113 میلیون یورو بوده و بدهی های بارسلونا به 143 میلیون، کاهش یافته است؛ فاکتوری که فقط در 14-2013، بالغ بر 44 میلیون کمتر شده است.

فائوس گفته اکنون باشگاه 4 فصل پیاپی است که از حسابرسی ها با با سربلندی، خارج شده است. همچنین اعلام شده بارسلونا طی مدت فعالیت هیئت مدیره فعلی، در لیست نشریه فوربس با عنوان ارزشمندترین باشگاه های دنیا، ازرده 24 ام، به رده دوم صعود کرده و فقط رقیب دیرینه، رئال مادرید را پیش روی خود می بیند.

بارسا نیوز

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.