پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روزنامه های امروز صبح کاتالونیا به روایت بارسا نیوز + عکس

کد خبر : 21990  |  زمان ارسال : جمعه 31 مرداد 1393
اختصاصی / به خلاصه ای از نسخه های روزنامه های صبح اسپانیا خوش آمدید . درادامه همراه ما باشید تا مروری بر مباحث مطرح شده در این روزنامه ها داشتهباشیم . منابع : موندو دپورتیو و اسپورت





موندو دپورتیو امروز تمرکز خود را بر روی کنفرانس مطبوعاتی دنی آلوز معطوف کرد . دنی آلوز دیروز از رفتار هیئت مدیره , طرفداران و مطبوعات خشمگین بودو گفت تنها به دلیل درخواست لوئیس انریکه در بارسلونا می ماند . دنی آلوز همچنین گفت باشگاه در مورد او شک و تردید داشت . موندو دپورتیو همچنین با مادر یکی از بازیکنان لاماسیا که فیفا میگوید قربانی شده است نیز مصاحبه کرد و گفت این برخورد با کودکان و خانواده هایشان عادلانه نیست .این روزنامه همچنین به کسب مدال نقره توسط لامونته در شنای 800 متر آزاد قهرمانی اروپا نیز اشاره کرد .



بارسا نیوز







اسپورت اما نوشت بارسلونا قراردادی پنج ساله با مدافع جوان سائو پائولو بسته است و در روزهای آینده انتقال او رسمی خواهد شد . این روزنامه همچنین بزرگترین مانع انتقال الکس سانگ کامرونی را دستمزد بالای او دانست ( 4 میلیون یورو ) . این روزنامه همچنین به بازی برگشت سوپر کاپ میان تیم های رئال و اتلتیکو نیز اشاره کرد و نوشت رونالدو میخواهد در این بازی به میدان برود .



بارسا نیوز


برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.