پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز:پرونده کوادرادو-بارسلونا مختومه شد

کد خبر : 22175  |  زمان ارسال : چهارشنبه 5 شهریور 1393
در ابتدای تابستان، لوئیس انریکه بصورت جدی قصد داشت تا کوادرادو را جایگزین دنی آلوس کند. اما وقتی آلوس اعلام کرد که قصد دارد تا پایان قراردادش در بارسا بماند؛ همه چیز دستخوش تغییر شد.
- با آمدن داگلاس پریرا به بارسلونا، پرونده پیوستن خوان کوادرادو به باشگاه کاتالانی نیز بسته شد. شب گذشته این موضوع بصورت تلفنی به این ستاره کلمبیایی و ایجنتش اعلام شد.
در ابتدای تابستان، لوئیس انریکه بصورت جدی قصد داشت تا کوادرادو را جایگزین دنی آلوس کند. اما وقتی آلوس اعلام کرد که قصد دارد تا پایان قراردادش در بارسا بماند؛ همه چیز دستخوش تغییر شد.
از طرفی انریکه نمی خواست که جو تیمش بخاطر ورود کوادرادو و حضور دو بازیکن سطح بالا در یک پست، به هم بریزد و از طرفی دیگر کوادرادو هیچگاه یک وینگر راست صرف نبوده و در فیورنتینا و تیم ملی کلمبیا بارها پشت مهاجمین به بازی گرفته شده بود.پستی که بارسا در آن غنی از بازیکنان درجه یک است.
بدین ترتیب بود که انریکه نهایتا تصمیم گرفت تا رای به آمدن داگلاس بدهد. بازیکنی که هنوز نمی توان او را یک بازیکن سطح بالای جهانی دانست و مطمئنا حضور او نمی تواند مشکل خاصی برای دنی الوس ایجاد کند. از طرفی دیگر بارسا حقوق بسیار کمتری به داگلاس در قیاس با کوادرادو می پردازد.
روز دوشنبه در نشست مهم سران بارسا با انریکه این تصمیم نهایی شد و هیاتی از بارسلونا به برزیل اعزام شد تا کار انتقال داگلاس را نهایی کند.
از آن سو کوادرادو در همان روز طی مصاحبه ای اعلام کرد که هنوز زمان برای پیوستن به تیم های بزرگ تر برای او باقیست. اما زمانی که بحث پیوستن دی ماریا به منچستر، کاملا رنگ جدی به خود گرفت؛ مشخص شد که تنها گزینه باقیمانده برای او بارسلوناست.
کوادرادو با مالک فیورنتنیا توافق کرده بود که در صورت جدایی از فیورنتینا به یکی از دو تیم منچستر یونایتد یا بارسا بپیوندد. دو باشگاهی که مبلغ بالایی برای جذب او می پرداختند.
اما حالا همه چیز برای این بازیکن تمام شده و بارسلونا نیز پس از منچستر یونایتد قید این بازیکن را زده است. ستاره کلمبیایی فیورنتینا حالا باید یک فصل دیگر را نیز در سری آ بازی کند. 
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.