پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پر خرج ترین باشگاه های تابستان امسال اروپا؛ یونایتد و بارسلونا در صدر

کد خبر : 22354  |  زمان ارسال : سه شنبه 11 شهریور 1393
فصل نقل و انتقالات اروپا دیشب در حالی به پایان رسید که باشگاه منچستر یونایتد در انتها پر خرج ترین باشگاه در تمام اروپا لقب گرفت و پس از آن هاکاتالان ها جای گرفتند.


منچستر یونایتد به عنوان پر خرج ترین باشگاه در این فصل نقل و انتقالات ظهور کرد و دیگر غول های اروپا پشت سر این تیم قرار گرفتند.

_ پس از پشت سر گذاشتن یک فصل کابوس وار و قرار گرفتن در رتبه عجیب هفتم، لوئیز فن خال جانشین دیوید مویس شد و تصمیم گرفت مبلغ 200 میلیون یورو سرمایه گزاری کند.
آنخل دی ماریا، مارکوس روخو، آندر هررا، لوک شاو، دالی بلیند و رادامل فالکائو ( قرضی ) به این باشگاه بزرگ ملحق شدند تا هواداران باشگاه یونایتد امیدی بسیار بیشتری نسبت به فصل گذشته داشته باشند.

_ بارسلونا بعد از یونایتد در رده دوم قرار می گیرد، آبی اناری ها با واریز پول به حساب لیورپول برای انتقال سوارز نشان دادند که قصد ریخت و پاشدر فصل تابستان را دارند.


کاتالان ها نسبت به فصول گذشته تابستان پر سرو صدا تری را پشت سر گذاشتند و با کسانی مانند، کلودیو براوو و مارک آندرهتراشتگن درون دروازه، جرمی متئو، داگلاس، توماس فرمالن در خط دفاع، ایوان راکیتیچ در هافبک و ستاره اروگوئه ای در خط حمله به توافق رسیدند.
بارسلوناحدود 175 میلیون یورو در تابستان خرج کرد و تنها 88 میلیون یورو برای خریدسوارز به لیورپول پرداخت که باعث شد باشگاه انگلیسی نیز از قافله عقب نماند.

_ قرمزهای آنفیلد آدام لالانا، دژان لاورن و ریکی لامبرت را از ساوتهمپتون به خدمت گرفتند، لازار مارکوویچ یک خرید بزرگ از بنفیکا بود، امره کان بازیکن سابق لورکوزن به لیورپول ملحق شد نفر آخر ماریو بالوتلی پرشیطنت بود که با مبلغ 20 میلیون یورو دوباره به جزیره بازگشت.
گشت و گذار لیورپول برای آن ها حدود 169 یورو آب خورد و در لیگ برتر پشت سر یونایتد قرار گرفتند.

_ رئال مادرید در رده چهارم قرار گرفت، آن ها حدود 137 میلیون یورو پرداخت کردند. غول های اسپانیایی در تابستان موفق شدند کیلور ناواس، تونی کروس، جیمز رودریگز را به خدمت بگیرند،  انتقال جیمز به تنهایی 80 میلیون یورو خرج در بر داشت و در روز آخر آن ها چیچاریتو را به شکل قرضی منتقل کردند.

_ موضوع زمانی جالب می شود که شما نام اتلتیکو مادرید را در رده پنجم مشاهده می کنید. رقیب سر سخت و بد بدن بارسلونا و رئال مادرید تابستان امسال خیلی بلند پروازانه عمل کرد و با ماریو مانژوکیچ، انتوان گریزمان، آلسیو چرچی مثلثی خطرناک را تشکیل داد که برای آن ها مبلغی حدود 124 میلیونیورو پرداخت کرد.

بارسا نیوز
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.