پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن بهبود یافته،انگشت ماسیپ شکست

کد خبر : 22372  |  زمان ارسال : چهارشنبه 12 شهریور 1393
پیشنهاد شده توسط : علی ذاکری / در تمرین امروز بارسلونا بود که انگشت جوردی ماسیپ طی جلسه‌ی تمرین صبح دچار شکستگی شده است.ترکیب بارسلونا امروز پس از یک روز استراحت دوباره به شرایط تمرینی بازگشته و لوییس انریکه با همه‌ی بازیکنان در دسترس برنامه ی تمرینی را طرح ریزی کردهاست.
بارسا نیوز

منظور از بازیکنان در دسترس آنهایی هستند که در روز بازیهای دوستانه به همراه تیم کشورشان بازی ای در پیش ندارند یا اینکه عضو تیم ملی نیستند.یکی از این بازیکنان ،مارک آندره تراشتگن دروازه بان تازه به خدمت گرفته شده ی آبی اناریها است که به تازگی تاحدود زیادی بهبود یافته و با آمادگی کامل در این جلسه ی تمرینی شرکت کرد.در این جلسه همچنین توماس فرمالن حاضر بود.

از سوی دیگر آندرس اینیستا و لیونل مسی که به تازگی مصومیت جزیی پیدا کرده اند به شکل انفرادی تمرینهایشان را پی میگرفتند.مصدومیت این دو مانع آنها برای همراهی تیمهای ملی شان در بازیهای ملی دوستانه ی پیش رو در چند روز آینده شده است.

خبر بد هم در تمرین امروز این بود که انگشت جوردی ماسیپ طی جلسه ی تمرین صبح دچار شکستگی شده و براساس اعلامیه ی کادر پزشکی باشگاه تا 4 هفته از میادین دور خواهد ماند.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.