پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: اگر دست من بود هرگز از بارسا نمیرفتم

کد خبر : 22880  |  زمان ارسال : سه شنبه 25 شهریور 1393

اختصاصی بارسا نیوز / به گزارش بارسا نیوز به نقل از خبرگزاری اینساید فوتبال اسپانیا کاپیتان باتجربه بارسلونا، ژاوی هرناندز مصاحبه‌ای اختصاصی با فیبره مالدینی داشته که پنج شنبه شب از شبکه کانال+ پخش خواهد شد که در آن درباره وضعیتش در بارسلونا صحبت کرده است.

«اگر به عهده من بود هرگز بارسلونا را ترک نمی‌کردم، ولی این تصمیم از دستان من خارج است. دفعات زیادی پیش آمده که میتوانستم تیم را ترک کنم، ولی این کار را نکردم. تابستان امسال هم به باشگاه گفتم که نمیخواهم به هیچ باشگاه دیگری در اروپا بروم چون نمیخواهم مقابل بارسلونا بازی کنم، میخواهم دوران بازی ام را همیتجا به پایان برسانم»

ژاوی همچنین دربازی برخی هم‌تیمی هایش صحبت کرد البته امکان ندارد که در مصاحبه با بازیکنی از بارسلونا ، حرفی از مسی پیش نیاید، او همچنین از هم بازی خود که مدت زیادی است در خط هافبک کنار اوست ، یعنی اندرس اینستا نیز گفت :« اینیستا؟ به نظر من او با استعداد ترین بازیکن تاریخ اسپانیاست. او مظهر تمام افتخارات و بازی های خوب بارسا در این سالهای اخیر است. بازی او همیشه در این افتخارات بازتاب خوبی داشته است»

این هافبک پر افتخار 34 ساله همچنین درباره دو چهره تاثیرگذاری که متاسفانه اخیرا از دنیا رفته اند یعنی لوئیز آراگونز و تیتو والانوا گفت : « بدون شک، لوئیز موثر ترین فرد دوران حرفه‌ای من بود.نمیخواهم با گفتن این حرف زحمت بقیه را زیر سوال ببرم ، اما با اطمینان میتوانم بگویم که اگر او نبود من هم در جایگاه امروزی ام نبودم.

تیتو ویلانوا مردی فوق العاده بود. او یک فوتبالیست واقعی بود یک قهرمان بود. ارزش‌های انسانی او رد پای دراز مدتی در بارسلونا خواهد داشت.»

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.