پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زوبي زارتا: بارسا آماده رويارويي با رئال است

کد خبر : 24617  |  زمان ارسال : چهارشنبه 30 مهر 1393

بارسلونا سومین بازی خود در گروه F لیگ قهرمانان را با برتری 3-1 بر آژاکس به پایان رساند و حالا با روحیه ای خوب به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. 

"زوبی زارتا"، مدیر ورزشی بارسا در مصاحبه پس از بازی گفت:" برای ال کلاسیکو آماده ایم.در این بازی وظایفمان را به درستی انجام دادیم.چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان در وضعیت خوبی قرار داریم. امشب مقابل یکی از بهترین تیم های اروپا به میدان رفتیم و توانستیم این تیم خوب را شکست دهیم.بارسا در حال حاضر یکی از چند قدرت برتر اروپاست." 

مدیر ورزشی بارسا در مورد احتمال بازی کردن سوارز در ال کلاسیکو گفت:" نمی دانم. این سوال را باید از سرمربی تیم بپرسید. در حیطه وظایف من نیست که در مورد بازی دادن سوارز در ال کلاسیکو تصمیم گیری کنم. بیش از مساله سوارز، من نگران بازی تیمی خودمان در مقابل رئال هستم. باید بین هجوم و دفاع ما در آن بازی، توازن خوبی برقرار باشد.باید به گونه ای بازی کنیم که بر رقیبمان برتری داشته باشیم."

زوبی زارتا در انتها همچنین به تمجید از عملکرد نیمار پرداخت و او را مهره ای کلیدی برای بارسلونا خواند. او اظهار امیدواری کرد که ستاره برزیلی در ال کلاسیکو نیز به روند گلزنی های خود ادامه دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.