پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انريکه بايد فرمول مثلث تهاجمي اش را بيابد

کد خبر : 25153  |  زمان ارسال : جمعه 9 آبان 1393

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال روسیه در مصاحبه ای اذعان کرد زمانی قصد داشته فوق ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا را به خدمت بگیرد.
به گزارش گلز ، فابیو کاپلو تاکید کرد سال 2005 در زمان مربیگری یوونتوس در مورد انتقال قرضی لیونل مسی به تیمش با فرانک رایکارد مربی هلندی و سابق بارسا مذاکره کرده است.
او پس از تماشای بازی مسی جوان در جام خوآن گامپر این پیشنهاد را به رایکارد داد اما با پاسخ منفی مواجه شد.در آن بازی مسی یک پاس گل داد.
کاپلو به روزنامه آ اس گفت :« این درست است که من از رایکارد خواستم مسی را به یووه قرض بدهد.من به رایکارد گفتم تو 3 بازیکن خارجی در ترکیب ثابت داری و نمی توانی به مسی فرصت بازی زیادی بدهی. برای همین بهتر است او را یک سال به ما قرض بدهی.اما رایکارد گفت وضعیت بارسلونا تیم در 3 یا 4 ماه آینده مشخص نیست و نمی تواند چنین ریسکی کند.»
کاپلو افزود :« من می دانستم چه مدافعان قدری در اختیار دارم و وقتی می دیدم مسی چگونه از آن ها عبور می کند فهمیدم او بازیکن خاصی است.من در حرکات او چیزهایی دیدم که در ستارگان معمول وجود نداشت.»
کاپلو درباره بخت مسی برای تصاحب توپ طلای فیفا برای پنجمین بار تاکید کرد کریس رونالدو - فوق ستاره رئال مادرید - جدی ترین رقیب مسی است.کاپلو که خود دو بار تیم رئال مادرید را قهرمان لیگای اسپانیا کرده است ، افزود:« رونالدو و مسی دو بازیکن خارق العاده فوتبال هستند اما این دو بازیکن روش کاملا متفاوتی دارند.کریستیانو بازیکنی قدرتی با تکنیک بسیار خوب است اما او نیز از مهارت های تکنیکی مسی برخوردار نیست.بازی در برابر بازیکنی مثل مسی بسیار دشوارتر است.»
با این وجود سرمربی سابق تیم ملی انگلیس درباره توان تطبیق مسی ، نیمار برزیلی و لوئیس سوآرس اروگوئه ای به عنوان مثلث تهاجمی جدید بارسلونا ابراز تردید کرد.
وی با اشاره به داربی ال کلاسیکو و شکست هفته قبل تیم بارسلونا برابر رئال مادرید گفت سوآرس با شیوه بازی بارسلونا تطبیق نیافته و نبود تعادل در بازی بارسا توانایی سوآرس را به هدر می دهد زیرا او مناسب بازی در گوش نیست.
وی گفت :« این 3 می توانند مثلث خوبی را تشکیل دهند اما این بستگی به مکان بازی مسی دارد.سوآرس باید به دروازه حریف نزدیک تر بازی کند.او با بازی در کناره ها 60 درصد توان خود را از دست می دهد.
البته سوآرس به زمان نیاز دارد زیرا 4 ماه از مسابقات دور بوده است.او یک گلزن ذاتی است و می تواند برای بارسا تفاوت ایجاد کند.اگر لوئیز انریکه فرمول درستی را برای خط حمله پیدا کند ، این مثلث قادر خواهد بود گل های زیادی به ثمر برساند.»
کاپلو از خاویر ماسکرانو آرژانتینی نیز تمجید کرد و گفت :« او در ال کلاسیکو مانع از این شد که رئال به 5 گل برسد.در نیمه اول بارسا بهتر بازی کرد اما در نیمه دوم رئال تیم برتر بود.اما تیم رئال تعادل بهتری داشت و این باعث تفاوت در نتیجه شد.اما بارسلونا این تعادل را نداشت و باخت.فکر می کنم ممکن است بارسلونا امسال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد اما توانایی این تیم به نحوه استفاده انریکه از 3 مهاجم خود بستگی دارد.»
کاپلو در پایان گفت :«به نظر من مسی از نظر حرفه ای گری از نیمار برتر است.نیمار بازیکن بزرگی است اما من نمی توانم روی بازیکنانی که خود را به مجرد دریافت توپ همیشه به زمین می اندازند حساب کنم.من این شیوه را نمی پسندم.در رئال په په هم همین طور است. برای من فوتبال انگلیس جذاب تر و جوانمردانه تر است: دویدن ، جنگیدن و خود را به زمین نیانداختن.در بارسلونا مسی هم ضربات زیادی می خورد اما او هرگز تمارض نمی کند.او بازیکنی است که من همیشه او را ستایش کرده ام.»

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.