پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مهمترین حوادث فوتبالی در قاره سبز

کد خبر : 25173  |  زمان ارسال : جمعه 9 آبان 1393

می خواهیم در گزارشی به مهترین اتفاقات فوتبالی در قاره سبز در 24 ساعتی که گذشت اشاره ای داشته باشیم از خبر جنجالی انتقام فلورنتیو پرس از لوئیس سوآرس تا 2 سالگی رائول با رئال مادرید و حمله یک هوادار هامبورگ به فرانک ریبری هافبک فرانسوی بایرن مونیخ.

فوتبال اروپا مثل همیشه آبستن حوادث زیادی در 24 ساعت اخیر بود و می خواهیم در گزارشی به مهمترین اتفاقات 24 ساعت اخیر در فوتبال قاره سبز نظری بیندازیم.

پرس از لوئیس سوآرس انتقام گرفت

ريال مدريد يحرم سواريز من الكرة الذهبية.. ريبيري يتعرض للضرب.. ميسي الى الكالتشيو - كرة القدم

فدارسیون بین المللی فوتبال فیفا چند روز پیش فهرست 23 بازیکن را که در سال 2014 نمایش خوبی داشتند و این شانس را دارند که به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شوند اعلام کرد. نکته جالب درباره این فهرست این بود که نامی از لوئیس سوآرس در این فهرست وجود ندارد. این مهاجم اروگوئه ای فصل بسیار خوبی را با لیورپول پشت سرگذاشت و توانست در 33 بازی با پیراهن این تیم 31 گل به ثمر رساند و به همراه کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین گلزن اروپا انتخاب شود اما جالب است بدانیم که بسیاری از گل های رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید این در حالی است مه سوآرس هیپ کدام از گل های خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر نرساند.

فیفا با وجود این درخشش خیره کننده سوآرس نام او را در فهرست 23 نفره خود قرار نداد و این بسیار عجیب بود. روزنامه دیلی اسپورت انگلیس نوشت که علت قرار نگرفتن سوآرس در این فهرست فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید است. پرس از اینکه سوآرس حاضر نشد به رئال مادرید برود ناراحت بود و از او انتقام کرد.

این روزنامه نوشت: پرس عضو کمیته فنی انتخاب این فهرست 23 نفره بود و همین باعث شد تا نام سوآرس در این فهرست قرار نگیرد تا اینگونه از او انتقام گیرد.

رئیس لیگا از درو کردن جوایز توسط رونالدو انتقاد کرد

ريال مدريد يحرم سواريز من الكرة الذهبية.. ريبيري يتعرض للضرب.. ميسي الى الكالتشيو - كرة القدم

چند روز پیش بهترین های رقابت های لیگا در فصل قبل انتخاب شدند و کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید جوایز زیادی به دست آورد. خاویر تیباس رئیس رقابت های لیگا گفت: چگونه تیمی مثل اتلتیکو مادرید که عنوان قهرمانی را به دست آورد هیچ بازیکنی در بخش جوایز فردی نداشت؟ اطمینان دارم که اگر از طریق اینترنت این نظرسنجی را انجام می دادیم رونالدو نمی توانست این همه جایزه به دست آورد

دومنگ: مورینیو شایسته مربیگری نیست

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال فرانسه حمله بی سابقه ای  به ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی کرد و او را شایسته ای مربیگری ندانست. دومنگ در کتابی که اخیرا منتشر کرد سخنان جنجالی زیادی را بر زبان آورد. او حتی زین الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه را خود خواه دانست و به انتقاد از فرانک ریبری هم پرداخت.

دومنگ درباره مورینیو گفت: بعضی از مترجم ها گمان می کند که آنها متن واقعی را به وجود آورده اند و نوشته اند این در حالی است که آنها فقط متن را نقل کرده اند و چیزی به آن اضافه نکرده اند. مورینیو تنها یک مقلد است و هیچ مهارت تمرینی ندارد. او شایسته مربیگری نیست و باید به همان کار ترجمه بپردازد. او نباید فراموش کند که بک مترجم بوده است.

هنوز مورینیو جواب این طعنه های تند دومنگ را نداده است اما بدون شک این مربی پرتغالی بیکار نخواهد نشست و  به زودی جواب سرمربی سابق تیم ملی فوتبال فرانسه را خواهد داد.

مسی در آستانه پیوستن به یوونتوس بود

فابیو کاپلو سرمربی سابق یوونتوس فاش کرد که لیونل مسی در آستانه پیوستن به یوونتوس بود. او گفت: من در سال 2005 هدایت یوونتوس را برعهده داشتم. ما در دیداری دوستانه در جام خوان گامپر باید به مصاف بارسلونا می رفتیم. در آن زمان بود که برای نخستین بار لیونل مسی را دیدم. از همان آغاز شیفته او شدم و دوست داشتم که مسی را با پیراهن یوونتوس ببینم.  از باشگاه خواستم تا مسی را جذب کنند. همه چیز در حال تمام شدن بود اما در نهایت بارسلونا اجازه نداد که مسی به یوونتوس آید و این انتقال صورت نگرفت.

حمله تماشاگر به ریبری

بایرن مونیخ در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال آلمان در خانه هامبورگ به میدان رفت و در نهایت توانست با نتیجه سه بر یک برابر حریف خود به پیروزی برسد و جواز صعود به دور بعد را به دست آورد. این بازی شاهد یک حادثه خاص بود و آن حمله یکی از تماشاگران هامبورگ به فرانک ریبری بود. این تماشاگر به سمت ریبری رفت و با شال گردنی که در اختیار داشت یک ضربه به صورت هافبک فرانسوی بایرن مونیخ زد.

ریبری در این دیدار گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

20 سالگی رائول با رئال مادرید

بدون شک رائول گونسالس یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید است. او توانست با این تیم افتخارات زیادی به دست آورد.20 سال پیش در چنین روزی رئول در دیدار برابر ساراگوسا برای نخستین بار پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد و شاید در آن روز اصلا فکر نمی کرد که می تواند تا این اندازه با رئال موفق باشد. رائول در 741 بازی که پیراهن رئال را به تن کرد توانست 323 گل به ثمر برساند و در حال حاضر برترین گلزن رئال‌مادرید و لیگ قهرمانان اروپاست.

مرد شماره 7 محبوب رئال مادرید توانست با پیراهن این تیم سه بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سه بار قهرمانی در رقابت های لیگا را به دست آورد.رائول پس از ۱۶ سال، رائول در تاریخ ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۰، از رئال مادرید جدا شد و با عقد قرار دادی ۲ ساله به تیم آلمانی شالکه  پیوست. او بعد از آن به لیگ قطر رفت و الان هم در لیگ آمریکا بازی می کند.

عکس روز

ريال مدريد يحرم سواريز من الكرة الذهبية.. ريبيري يتعرض للضرب.. ميسي الى الكالتشيو - كرة القدم

روزنامه مترو انگلیس عکسی را از یک شهروند انگلیسی منتشر کرد که شباهت بسیار زیادی به ماریو بالوتلی مهاجم جنجالی لیورپول دارد و اسم این مرد کین هیندز است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.