پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انريکه (1): باخت به رئال را فراموش کرده ايم

کد خبر : 25182  |  زمان ارسال : جمعه 9 آبان 1393

بارسلونا فردا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف تيم سلتا خواهد رفت. تيمي که لوئيس انريکه، فصل قبل هدايت آن را بر عهده داشت و حالا بايد بارسا را مقابل تيم سابق خود مربيگري کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از شکست از رئال در هفته گذشته برای حفظ جایگاه نخست نیاز به پیروزی در این دیدار دارد. انریکه در نشست خبری پیش از این بازی گفت:

بخاطر هدایت سلتا در فصل گذشته و شناخت شما روی این تیم، بازی راحتی فردا در پیش دارید؟

بدون شک بازی ویژه ای برای من خواهد بود. آنها را می شناسم و می دانم چگونه تیمم را برای این بازی آماده کنم. اما اینکه بازی راحتی در پیش داریم، ابدا اینگونه نیست. آنها بسیار جسورانه و جذاب بازی می کنند. مربی جدیدی به این تیم آمده و خونی تازه به آنها تزریق شده است.سلتا تاکنون در خارج از خانه شکست نخورده و شروع خوب آنها باعث خوشحالی من شده است.

پیکه 5 بار متوالی در ترکیب ثابت به میدان رفته است. به ادامه این روند اعتقاد دارید؟

برای من مهم نیست که چند بار بصورت متوالی فیکس بازی کرده است. مهم فرم فیزیکی بازیکن و آمادگی جسمانی اوست. می توانستم به او استراحت بدهم اما نیازی در این کار ندیدم.

لوئیس سوارز بصورت ثابت بازی خواهد کرد؟

این مساله را ابتدا به خود بازیکن می گویم. اینگونه منصفانه تر است.

محرومیت سه ماهه زیدان از مربیگری

نمی خواهم وارد این مساله جنجالی شوم.اگر به او مسئولیت مربیگری در تیم دوم رئال را داده اند حتما شایستگی و سطح کیفی لازم را داشته است.

باخت در ال کلاسیکو روی روحیه بازیکنانتان تاثیر منفی گذاشته است؟

در حقیقت خیر.با توجه به آنچه در تمرینات دیده ام، شرایط روحی بازیکنان مطلوب است.روزهای سختی را گذراندیم. برای رسیدن به موفقیت، باید راه کنار آمدن با این شرایط را بلد باشیم.شکست در ال کلاسیکو تحت هر شرایطی دردناک است.

آیا روی ارزش گذاری بارسا اغراق شده است؟

این اتفاق نه فقط برای بارسا که برای خیلی از تیم های بزرگ رخ می دهد. هدف از این مساله را نمی دانم. ما سعی داریم تا بارسا را در وضعیت با ثباتی قرار دهیم. نه زمانیکه می بریم تیم خارق العاده ای هستیم و نه زمانی که شکست می خوریم بدترین تیم دنیا.

حضور پیکه روی نیمکت با موبایل

هیچ نظری در این مورد ندارم. هر موقع ببینم در موردش قضاوت خواهم کرد.

خاطراتتان از سلتا

خودم را مسئول موفقیت های این فصل سلتا نمی دانم.زمانیکه به این تیم آمدم، بازیکنان جوانی در آن حضور داشتند. تیمی متشکل از جوانانی با کیفیت و سختکوش. اوایل کمی سختی کشیدیم اما فصل را خیلی خوب تمام کردیم. همیشه برایشان بهترین ها را آرزو دارم.

وضعیت فعلی سوارز

مثل هفته گذشته است.با فرم بازیکنان دیگر اختلاف آنچنانی ندارد.حالا زمان آن است که به او فرصت بازی کردن بدهم.سوارز بدون شک باعث تقویت بارسا خواهد شد.

 
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.