پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زلاتان: بارساي پپ بهترين تيم جهان بود

کد خبر : 26456  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 آذر 1393

 

"زلاتان ابراهيمويچ"، ستاره سوئدي پاريس سنت ژرمن، در آستانه بازي فرداي اين تيم مقابل آژاکس در ليگ قهرمانان، به مرور خاطراتش از اين رقابت ها پرداخت.

به گزازش "ورزش سه"، زلاتان تنها بازیکنی است که با 6 تیم مختلف در لیگ قهرمانان گلزنی کرده است.(آژاکس،یووه،اینتر،میلان،بارسا،پی اس جی).

ستاره سوئدی که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت 2 ماهه اش، بار دیگر به میادین بازگشته، در مصاحبه با وبسایت یوفا گفت:"سال 2002 اولین فصلی بود که در لیگ قهرمانان بازی کردم. همراه آژاکس به مصاف لیون رفتیم.پیش از شروع بازی، حس خاصی داشتم.با زدن 2 گل به لیون، خاطره بسیار خوبی از آن بازی برای من به یادگار ماند.بازی دیوانه کننده ای بود. توجه هواداران و رسانه ها به لیگ قهرمانان بسیار زیادتر از بازی های داخلی بود و برای من، همه چیز خیلی خوب پیش رفت."

زلاتان سال 2004 به یوونتوس پیوست و همراه این تیم برای بازی با آژاکس به آمستردام بازگشت:" همه چیز برایم عجیب بود. سه سال در آژاکس بازی کرده بودم و حالا باید با یوونتوس مقابل تیم سابقم قرار می گرفتم.با این حال، تشویق های هواداران آژاکس باعث شد تا احساس غرور کنم."

زلاتان همچنین به دوران حضورش در بارسا نیز اشاره کرد:" در بارسلونا با هدایت گواردیولا بدون شک بهترین تیم جهان را در اختیار داشتیم.دوران حضورم کوتاه اما فوق العاده بود. بازی با آرسنال را بخصوص به یاد دارم. بازی سریع و نفسگیری بود. نیمه اول گلی نزدیم اما نیمه دوم، دو گل زدم و یادم می آید که به دلیل مصدومیت، گواردیولا مرا تعویض کرد. آن بازی 2-2 تمام شد اما با وجود عدم توفیق در کسب پیروزی، بازی به یادماندنی و زیبایی از کار در آمد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.