پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اخبار داغ قاره سبز، از اقدام جالب باشگاه رایو وایکانو تا رکورد شکنی مسی

کد خبر : 26546  |  زمان ارسال : چهارشنبه 5 آذر 1393

بارسلونا پیروز شد و مسی رکوردی دیگر به نام خود ثبت کرد، بایرن مونیخ بازی برده را با شکست عوض کرد اما چلسی به راحتی برابر شالکه پیروز شد، رئال مادرید به دنبال ستاره جوان برزیلی، آسیب دیدگی ویلشر جدی است، اقدام خیرخواهانه باشگاه رایو وایکانو و بکن باوئر از جدایی شاکری خبر داد مهمترین اخبار داغ فوتبال اروپا در شبی که گذشت هستند که در گزارشی که به آنها اشاره می کنیم.

به گزارش سرویس تحریریه شفقنا ورزشی، فوتبال اروپا شب حساسی را پشت سرگذاشت از جدال های داغ در لیگ قهرمانان اروپا گرفته تا خبر آسیب دیدگی ویلشر و اقدام جالب باشگاه رایو وایکانو برای یک پیرزن 85 ساله

پیروزی روحیه بخش بارسلونا و شکست تلخ بایرن مونیخ

در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چند دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در حالی که با نتیجه دو بر یک برابر منچستر سیتی پیش بود در دقایق پایانی دو گل دریافت کرد تا نخستین شکست خود را در این فصل لیگ قهرمانان اروپا متحمل شود.

ستاره این دیدار آگرو آرژانتینی بودکه هر سه گل سیتی را به ثمر رساند البته مهدی بن عطیه مدافع مراکشی بایرن مونیخ در دقیقه 20 با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.

بارسلونا که آپوئل نیکوزیا قبرس را پیش روداشت توانست با چهار گل به پیروزی برسد اما همچنان با توجه به پیروزی سه بر یک پاری سن ژرمن در جایگاه دوم قرار دارد و برای صدرنشینی باید در دیدار آخر خود برابر پاری سن ژرمن به پیروزی برسد. در این دیدار ابتدا لوئیس سوارس برای بارسلونا گلزنی کرد و در ادامه هم لیونل مسی سه گل به ثمر رساند تا با پشت سرگذاشتن رائول گونسالس به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شود.

این دومین رکوردی که مسی در این هفته به نام خود ثبت می کند. او پیش از این هم با هت تریک در دیدار برابر سویا به عنوان بهترین گلزن رقابت های لیگا هم انتخاب شده بود.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس هم چلسی توانست شکست سنگینی را به شالکه متحمل کند و با 5 گل برابر این تیم به پیروزی برسد. چلسی در حالی در این دیدار به راحتی به پیروزی رسید که هدایت شالکه را روبرتو دی ماتئو سرمربی سابق چلسی برعهده داشت.

 

ویلشر چند هفته غائب

آرسنال در حساس ترین بازی هفته داوزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه دو بر یک برابر منچستر یونایتد تن به شکست داد. در این دیدار جک ویلشر ستاره توپچی ها دچار کشیدگی از ناحیه عضله شد و به احتمال زیاد چند هفته ای را نمی تواند به میدان رود.

از انگلیس خبر می رسد که آسیب دیدگی این ستاره جوان آرسنال جدی است و او برای چند هفته نمی تواند برای توپچی ها بازی کند.

 

رئال با 15 میلیون یورو به دنبال جذب ستاره کروزیور برزیل

روزنامه آس اسپانیا خبر داد که رئال مادرید تلاش می کند تا در فصل جابجایی زمستانی لوکاس سیلوا ستاره خط میانی باشگاه کروزیور برزیل را جذب کند تا جانشین سامی خدیرا در این تیم شود چرا که به احتمال زیاد خدیرا در فصل جابجایی زمستانی از رئال جدا می شود وبه یکی از دو تیم بایرن مونیخ و یا آرسنال می رود.

این روزنامه اسپانیایی نوشت: آسیب دیدگی لوکا مودریچ و احتمال جدایی خدیرا از رئال باعث شده است تا سران این باشگاه به دنبال جذب ستاره کروزیرو برزیل باشند. رئال حاضر است برای جذب سیلاو 15 میلیون یورو پرداخت کند.

سیلوا سال قبل توانست با تیم زیر 20 سال برزیل بدرخشد. باشگاه های سرشناس اروپایی به دنبال این هافبک برزیلی هستند. آرسنال، منچستر یونایتد، اینتر، رم و یوونتوس هم از مشتریان این ستاره جوان هستند.

 

فابرگاس جواب راموس را داد

راموس ستاره رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا چند روز پیش به انتقاد از فابرگاس و کاستا پرداخته بود و انها را کم کاری متهم کرده بود. فابرگاس در واکنش به این سخنان راموس گفت: من آسیب دیدگی جزئی داشتم و اگر بازی می کردم احتمال داشت که این آسیب دیدگی شدیدتر می شد. نخواستم ریسک کنم. همه چیز واضح است. من نیازی ندارم که به کسی توضیح دهم. نمی دانم که آیا کاستا با راموس سخن گفته یا نه اما من نیازی به سخن گفتن ندارم. من پیش از این با خود راموس حرف زده ام چرا که مدتها است که با هم همبازی هستم.

او درباره این سوال که آیا مورینیو از او خواسته است تا به تیم ملی نرود، اینگونه پاسخ داد: نه، قسم می خورم که او اصلا از من چنین چیزی نخواسته است.

 

بکن باوئر: شاکری از بایرن مونیخ می رود

یکی از بازیکنان بایرن مونیخ که این روزها شاکی است و خبرهای درباره جدایی او از این تیم به گوش می رسد شردان شاکری است که مشتریان زیادی دارد. بکن باوئر رئیس افتخاری باشگاه بایرن تاکید کرد که این بازیکن سوئیسی به زودی بایرن را ترک خواهد کرد. او گفت: من شخصا دوست دارم تمام بازیکنان در بایرن بمانند.اما اگر بازیکنی دوست داشته باشد از تیم ما جدا شود مانع این کارنخواهیم شد. شاکری دوست دارد از بایرن برود. او در فصل جابجایی زمستانی به تیم دیگری خواهد رفت.

 

اقدام خیرخواهانه باشگاه رایو وایکانو

باشگاه رایو وایکانو اسپانیا دست به اقدامی ارزشمند زد. این باشگاه اسپانیایی وقت دید که یک پیرزن 85 ساله بعد از فوت همسرش نمی تواند کرایه منزلش را پرداخت کند و بی خانمان شده است خانه ای برای او خریداری کرد.

سرمربی و سران این باشگاه اسپانیایی از خانه جدید این پیر زن در شهر مادرید بازدید کردند و به او دلداری دادند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.