پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

متيو: بارسلونا هم سطح رئال است

کد خبر : 26631  |  زمان ارسال : جمعه 7 آذر 1393

بارسلونا روز يکشنبه در ورزشگاه مستايا ديدار حساسي مقابل والنسيا در پيش دارد. ديداري که براي ژرمي متيو، حساسيت مضاعفي نيز خواهد داشت.
متیو که سالها برای والنسیا بازی می کرد تابستان امسال با 20 میلیون یورو به بارسلونا پیوست و یکشنبه برای اولین بار مقابل تیم سابقش می ایستد. متیو امروز در یک نشست خبری گفت :

بازگشت به والنسیا

برای من بازی ویژه ای خواهد بود ولی مثل همیشه بازی خواهم کرد. بازگشت به مستایا، جاییکه مدتها در آن بازی کردم، همیشه خوب است.

وضعیت روحی توماس فرمالن

برای او و تیم، وضعیت دشواری است. برای ماه ها او را از دست خواهیم داد.باید ببینیم که باشگاه می تواند برای او جایگزینی پیدا کند یا خیر؟ در حال حاضر سه دفاع مرکزی در بارسا حضور دارند و فرمالن هم مدت ها به دور از میادین خواهد بود.

مسی به چلسی می رود؟

نمی دانم. امیدوارم فوتبالش را در بارسا تمام کند.مسی برای بارسلونا یک بازیکن افسانه ای است. فکر می کنم او در بارسا خواهد ماند.

پس از ال کلاسیکو گفتید که از بازی در جناح چپ متعجب شده اید. منظور خاصی داشتید؟

قصد جنجال سازی نداشتم. پیش از آن بازی، همیشه برای بارسا در مرکز دفاع بازی کرده بودم و تا شب بازی هم نمی دانستم قرار است مدافع چپ باشم. به همین خاطر گفتم که از تصمیم انریکه متعجب شدم.

حمایت رئال از رونالدو در مقابل اظهارات پلاتینی

پلاتینی نظر شخصی اش را گفته است. کاریکه رئال برای دفاع از رونالدو انجام داد طبیعی بود. بارسا هم در قبال مسی همینکار را می کند.برای من و بارسلونا، مسی بهترین بازیکن تاریخ است بازیکنی که می تواند کمک کند افتخارات و جام های زیادی کسب کنیم.

رئال مادرید این فصل

آنها بسیار قدرتمندند. همه دنیا به این مساله واقف هستند. رئالی ها سبک بازی مخصوص به خود را دارند و برای قهرمانی در همه جام ها از شانس بالایی برخوردارند.با این حال بارسا هم تفاوت آنچنانی با رئال ندارد و ما هم می توانیم شانس برابری با رئال برای بردن جام های این فصل داشته باشیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.