پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هر آنچه که در مورد رویارویی والنسیا و بارسلونا باید بدانید

کد خبر : 26633  |  زمان ارسال : جمعه 7 آذر 1393

اختصاصی بارسا نیوز / آمارهای مربوط به این بازی توسط وبسایت بارسا نیوز برای علاقه مندان جمع آوری شده است . در صورتی که قصد انتشار آن را داشتید نام بارسا نیوز را درج کنید . 

 


 

رقابت های لالیگا از امشب با دیدار رئال سوسیداد و الچه وارد هفته سیزدهم خود خواهد شد . تیم فوتبال بارسلونا نیز روز یکشنبه در دیداری دشوار باید در مستایا به مصاف والنسیا برود . بارسلونا هم اکنون با 28 امتیاز در جایگاه دوم و والنسیا با 24 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد . والنسیا تا اینجای فصل 24 گل زده در کارنامه دارد یعنی میانگین 2 گل زده در هر بازی و 11 گل نیز دریافت کرده است .

والنسیا در 5 بازی گذشته خود 2 برد ، 2 باخت و یک تساوی بدست آورده است . هفته گذشته والنسیا در خانه لوانته با نتیجه 2-1 شکست خورد .

 

جدال های رو در رو :  این دو تیم تا کنون 46 بار در مقابل هم قرار گرفته اند که سهم بارسا 23 و سهم والنسیا 11 برد بوده است و 12 دیدار دو تیم نیز به تساوی انجامیده است . در این 46 دیدار بارسلونا 90 گل و والنسیا نیز 57 گل به ثمر رسانده اند . در 10 دیدار گذشته دو تیم در رقابت های مختلف بارسلونا 6 دیدار را با برد پشت سر گذاشته است و یک بازی را واگذار کرده است . 3 دیدار آنها نیز به تساوی انجامیده است . تنها باخت بارسلونا در 10 بازی  قبل ، فصل گذشته در نوکمپ رقم خورد  که بارسلونا با نتیجه 3-2 نتیجه را در خانه به والنسیا واگذار کرد . آخرین باخت بارسلونا در مستایا مربوط به 21 مارس 2008 است که در رقابت های کوپا دل ری 3-2 به والنسیا باخت . و آخرین باخت بارسلونا در رقابت های لالیگا در مستایا به 18 فوریه سال 2007 باز می گردد .

بهترین گلزنان و پاسور ها : بهترین گلزن بارسلونا نیمار با 11 گل و بهترین گلزن والنسیا پاکو آلکاسر با 4 گل می باشد . همچنین بهترین پاسور گل نیز  مسی با 7 پاس گل و پاکو آلکاسر با 4 پاس گل می باشند .

زمان به ثمر رسیدن بیشترین گل های دو تیم : دقیقه 60 تا 75 این دیدار شاید زیباترین دقایق این بازی باشد چرا که هر دو تیم بیشترین گل های خود را ( 33 درصد ) در این بین به ثمر رسانده اند .

میانگین سنی دو تیم : والنسیا از لحاظ سنی تیمی جوانتر را در اختیار دارد . میانگین سنی بازیکنان والنسیا 23.8 و این عدد برای بارسلونا 25.8 می باشد . مسن ترین بازیکن بارسلونا ژاوی با 34 سال و مسن ترین بازیکن والنسیا خاوی فوئگو با 30 سال سن می باشد . جوانترین بازیکن بارسلونا نیز مونیر ( 19 سال ) و برای والنسیا خوزه گایا ( 19سال) است .

مصدومان : برای بارسلونا آندرس اینیستا و فرمائلن و برای والنسیا پاکو آلکاسر مصدوم هستند . البته اینیستا به تمرینات گروهی بازگشته است و شاید پس از دریافت مجوز پزشکی در این دیدار به میدان برود .

داوران دیدار :      داور اول : داوید فرناندز

                                کمک ها : رائول کابانرو ، خورخه کانلو 

                                داور چهارم : آدریان کوردرو                                        

محل برگزاری بازی : استادیوم مستایا با گنجایش 55 هزار نفر _ متوسط تماشاگران در این فصل 40406 نفر

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.