پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

داوید سیلوا : مسی بهترین بازیکن تاریخ است

کد خبر : 27477  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 آذر 1393

اختصاصی بارسا نیوز / روز چهارشنبه داوید سیلوا بازیکن اسپانیایی منچستر سیتی در یک ویدئو به زبان انگلیسی  11 بازیکن برتر تاریخ را در یک تیم معرفی کرد .

داوید سیلوا برای دروازه ایکر کاسیاس را انتخاب کرد و توضیح داد : من با کاسیاس زمان زیادی بازی کرده ام و به همراه او عناوین زیادی نیز بدست آورده ام برای من او بهترین دروازه بان دنیاست .

داوید سیلوا در مورد دفاع مرکزی سرجیو راموس را انتخاب کرد و به مانند انتخاب کاسیاس ، از بازی طولانی مدت در کنار راموس و کسب عناوین مختلف در تیم ملی اسپانیا را دلایل این انتخاب بر شمرد .

سیلوا برای زوج سرجیو راموس ، کارلوس پویول را در دفاع مرکزی انتخاب می کند و برای دفاع های کناری بازیکنان برزیلی را انتخاب می کند یعنی کافو و روبرتو کارلوس

او در خط هافبک کلود ماکلله ، پاتریک ویرا ، لوییس فیگو و میشل لادروپ را انتخاب کرد . سیلوا میشل لادروپ بازیکن سابق بارسلونا و رئال مادرید را الگوی خود خواند .

خط حمله تیم منتخب سیلوا را نیز لیونل مسی و رونالدو نازاریای برزیلی تشکیل می دهند . رونالدو در سال 94 و 2002 قهرمان جام جهانی شد و بازیکن سابق بارسلونا ، رئال مادرید ، اینتر و میلان را بهترین مهاجم توصیف کرد . همچنین او لیونل مسی را بهترین بازیکن تاریخ نامید .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.