پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات فوتبال اروپا از نگاه مجله بیلد

کد خبر : 27533  |  زمان ارسال : پنجشنبه 27 آذر 1393

اختصاصی بارسا نیوز / مجله اسپورت بیلد آلمان نگاهی به حواشی نقل و انتقالات موجود در فوتبال اروپا داشته است که مروری بر آنها خواهیم داشت .

بر اساس گزارشی از دیلی میرور شیاطین سرخ در حال برنامه ریزی برای تلاش دوباره جهت بخدمت گرفتن خوان گیلرمو کوادرادو بازیکن کلمبیایی تیم فیورنتینا هستند . در تابستان نیز آنها بدنبال این بازیکن بودند اما سر انجام این بازیکن در فیورنتینا ماندنی شد .

دیلی اکسپرس گزارش داد باشگاه منچستر یونایتد در بازار نقل و انتقالات ژانویه تلاش خود را برای امضای قرار داد با ستاره بارسلونا ایوان راکیتیچ خواهد کرد . با توجه به اینکه این بازیکن در تابستان امسال از سویا به بارسلونا پیوسته است بعید به نظر میرسد این انتقال انجام پذیرد .

بر اساس اطلاعات اسپورت بیلد باشگاه وولفسبورگ آلمان شرایط ژردان شقیری را زیر نظر دارد . این بازیکن از نقش فعلی خود به عنوان بازیکن جایگزین ناراضی است و شاید در زمستان این انتقال صورت پذیرد . باشگاه بایرن برای این انتقال 20 میلیون یورو می خواهد .

بیلد گزارش داد در صورتی که رویس به بایرن نرود مسئولان این تیم قصد دارند ستاره تیم لیورپول رحیم استرلینگ را بخدمت گیرند .

مارکا گزارش داد مارکو رویس بجای بارسلونا تصمیم دارد به رئال مادرید بپیوندد . علاوه بر این ، مارکا اعلام کرد که سامی خدیرا در زمستان می تواند به بوروسیا دورتموند برود چرا که دو باشگاه رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند .

دروازه بان مکزیکی گیلرمو اوچوا که در تابستان امسال در جام جهانی نیز عملکرد خوبی از خود نشان داد نظر مسئولان لیورپول را جذب کرده است . بر اساس اعلام مترو ممکن است این انتقال در زمستان پیش رو صورت پذیرد . مسئولان لیورپول به دنبال دروازه بانی هستند که بتواند با سیمون مینیوله رقابت کند .

دیلی میرور اعلام کرد باشگاه آرسنال در زمستان قصد دارد تیم خود را تقویت کند . توپچی ها در نظر دارند با پیشنهادی 60 میلیون یورویی مارک همسیک بازیکن تیم ناپولی را به خدمت گیرند .

بر اساس اطلاعات اسپورت بیلد باشگاه شالکه 04 آلمان در نظر دارد هافبک هلندی تیم میلان را به خدمت بگیرد . نایجل دی یانگ 30 ساله تا سال 2015 با میلان قرار داد دارد و در تابستان انتقال وی آزاد است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.