پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

5 بازیکن در انتظار فصل جابجایی زمستانی

کد خبر : 27569  |  زمان ارسال : جمعه 28 آذر 1393

تا شروع فصل جابجایی زمستانی زمان زیادی باقی نمانده است..در گزارشی به 5 بازیکن که به احتمال خیلی زیاد در فصل جابجایی زمستانی به تیم های دیگر می روند می پردازیم

شمارش معکوس برای فصل جابجایی زمستانی آغاز شده است. باشگاه های اروپایی تلاش می کنند بازیکنانی را که در فصل جابجایی تابستانی نتوانستند جذب کنند به تیم خود آورند در این میان هم باشگاه های هستند که به برای نمایش بهتر و کسب عنوان قهرمانی به جذب چهره های جدیدی نیاز دارند. یورو اسپورت در گزارشی به 5 بازیکن که به احتمال خیلی زیاد در فصل جابجایی زمستانی به تیم های دیگر می روند اشاره کرد که به آنها می پردازیم

محمد صلاح

این بازیکن 22 ساله به احتمال زیاد از چلسی جدا خواهد شد. او در این فصل فرصت کمی برای درخشش داشته است و به نظر می رسد که ژوزه مورینیو با وجود دیگو کاستا و دیدیه دروگبا نیازی به اوندارد. صلاح فصل قبل به چلسی پیوست تا ضعف خط حمله این تیم را برطرف کند اما او نتوانست انتظارات را برآورده کند.

این بازیکن مصری مشتریان زیادی دارد. باشگاه منچستر یونایتد جدی ترین مشتری صلاح است و به احتمال زیاد در فصل جابجایی زمستانی به این تیم خواهد رفت.

توريس وريوس يتصدران قائمة الانتقالات الشتوية - كرة القدم - سوق الانتقالات

سامي خدیرا

رئال مادرید در خط وسط با ترافیک بازیکن همراه است. تونی کروس، ایارامندی، لوکا مودریچ، جیمس رودریگز و ایسکو بازیکنانی هستند که شایستگی قرار گرفتن در ترکیب اصلی رئال مادرید را دارند. به نظر می رسد که با این بازیکنان فرصتی برای سامی خدیرا برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی نباشد.

این بازیکن آلمانی در فصل جابجایی تابستانی هم مشتریان زیادی داشت اما رئال مادرید حاضر نشد تا او را به تیم دیگری دهد. آرسنال از جدی ترین مشتریان خدیرا به شمار می آید و با توجه به شرایط کنونی او به احتمال زیاد از رئال جدا خواهد شد. بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند هم از دیگر مشتریان خدیرا به شمار می آیند. آنچه مسلم است این است که این بازیکنان از رئال مادرید جدا خواهد شد و مقصد نهایی او هنوز مشخص نیست.

 

ماركو ريوس

باشگاه های زیادی به دنبال جذب این مهاجم جوان هستند. در فصل جابجایی تابستانی هم خبرهای زیادی درباره مارکو ریوس به گوش رسید اما باشگاه دورتموند موفق شد تا این بازیکن جوان را نگه دارد. ریوس بارها از علاقه خود برای ترک دورتموند خبر داده است. او حاضر نشد تا قرارداد خود را با  این تیم آلمانی تمدید کند و همین باعث شده تا جدایی او از این تیم محتمل باشد.

دورتموند فصل کابوس واری را پشت سر می گذارد. با توجه به شرایط سختی که این تیم دارد احتمال جدایی ستاره های این تیم زیاد است. چند تیم سرشناس اروپایی مانند رئال مادرید، بارسلونا  و چلسی به دنبال جذب ریوس هستند. این باشگاه آلمانی رقم فسخ قرارداد ریوس را 25 میلیون پوند اعلام کرده است و به احتمال زیاد این بازیکن ملی پوش در فصل جابجایی زمستانی از دورتموند جدا خواهد شد.

توريس وريوس يتصدران قائمة الانتقالات الشتوية - كرة القدم - سوق الانتقالات

 

مارتین مونتويا

بارسلونا بازیکنان زیادی در اختیار دارد. طبیعی است که در این تیم فرصت بازی به همه بازیکنان نرسید. مونتویا از بازیکنانی است که در بارسلونا فرصت بازی به او نمی رسد. رسانه های اسپانیایی در این هفته های اخیر از علاقه این بازیکن برای جدایی از آبی-اناریها خبر داده اند.

یوونتوس از جدی ترین مشتریان مونتویا به شمار می آید و به احتمال زیاد در فصل جابجایی زمستانی این بازیکن جوان راهی بیانکونریها خواهد شد.

توريس وريوس يتصدران قائمة الانتقالات الشتوية - كرة القدم - سوق الانتقالات

فرناندو تورس

 

این بازیکن اسپانیایی هم یکی از خریدهای احتمالی فصل جابجایی  زمستانی است. النینو در اتلتیکو مادرید بود که خود را به فوتبال اسپانیا معرفی کرد. او در لیورپول بازیهای بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و ستایش همگان را برانگیخت. باشگاه چلسی با 50 میلیون پوند تورس را جذب کرد تا این بازیکن اسپانیایی به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس انتخاب شود.

تورس در چلسی نتوانست انتظارات را برآورده کند. او پس از سه سال ناکامی در این تیم انگلیسی در فصل جابجایی تابستانی از این تیم جدا شود تا با قراردادی دو ساله به میلان بپیوندد. تورس در میلان هم نمایش خوبی نداشته است . او در یازده بازیی که برای این تیم به میدان رفته تنها یک گل به ثمر رسانده است تا خرید ناکامی برای روسونری لقب گیرد.

ژوزه مورینیو سرمربی کنونی چلسی علاقه ای برای بازگرداندن تورس به چلسی ندارد و همین باعث شده تا او بازیکنی آزاد در فصل جابجایی زمستانی به شمار آید. باشگاه لیورپول با توجه به بحرانی که در فصل جاری در خط حمله دارد تمایل دارد که این مهاجم اسپانیایی را باردیگر به آنفیلد برگرداند. به احتمال زیاد  این بازیکن اسپانیایی باردیگر راهی لیگ جزیره خواهد شد تا این بار پیراهن لیورپول را برتن کند و دوباره به روزهای اوج خود برگردد.

توريس وريوس يتصدران قائمة الانتقالات الشتوية - كرة القدم - سوق الانتقالات

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.