پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا 5 - 0 کوردوبا؛ درخشش پدرو، گلزنی سوارز و پایان شیرین سال تلخ 2014

کد خبر : 27645  |  زمان ارسال : شنبه 29 آذر 1393

شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا آخرین دیدار رسمی خود در سال 2014 میلادی را با برتری پر گل و 5 -0 برابر تیم رده هجدهمی کوردوبا به پایان بردند.

از ساعت 18:30 دقیقه امروز به وقت تهران شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا در شانزدهمین و آخرین بازی سال 2014 خود در رقابت های لالیگا برابر تیم رده هجدهمی و تازه وارد کوردوبا به میدان رفتند.

نیمه اول مسابقه همانند انتظار با حملات تیم میزبان همراه بود، اما این بار و ربر خلاف جدال با ختافه خیلی زود توانستند با حرکت زیبای راکیتیچ و گل پدرو دروازه حریف را باز کرده تا با خیالی آسوده به روند مالکیت خود بر جریان بازی ادامه دهند تا با کنترل بازی نیمه نخست را با همین تک گل به پایان ببرند.

نیمه دوم بازی اما بر خلاف دقایق پایانی نخست با سرعت بالا تری از سوی تیم میزبان همراه بود و هر چند که بازیکنان کوردوبا بر روی حرکات نبیل گیلاس برترین گلزن این فصل خود به دنبال به تساوی کشاندن بازی بودند آبی اناری ها با استفاده از حرکات لوئیز سوارز و لیونل مسی توانستند چهار گل دیگر را وارد دروازه خوان کارلوس کنند تا شاگردان انریکه پس از انجام شانزده مسابقه و در فاصله یک امتیازی صدر جدول سال 2014 میلادی را با برتری به پایان برسانند.

 ► شرح گل های بازی:

 دقیقه 2: پاس در عمق تماشایی ایوان راکیتیج را پدرو رودریگز با کنترل زیبا و ضربه خود به طاق دروازه خوان کارلوس به گل اول بارسلونا در این مسابقه تبدیل کرد.

  دقیقه 53:  پاس در عرض پدرو را لوئیز سوارز در آستانه دروازه و با ضربه دقیق خود از بین پاهای دروازه بان کوردوبا به اولین گل خود در رقابت های این فصل لالیگا تبدیل کرد.

 دقیقه 80: ضربه ایستگاهی ژاوی هرناندز را جرارد پیکه با ضربه سر قاطع خود برای بار سوم وارد دروازه خوان کارلوس کرد.

 دقیقه 82: کرنر ژاوی با دفع ناقص مدافعان کوردوبا به لیونل مسی رسید تا این فوق ستاره آرژانتینی با ضربه پای راست خود به طاق دروازه گل چهارم بارسا را به ثمر برساند.

 دقیقه 91: سانتر جوردی آلبا را باز هم لئو مسی با کنترل هنرمندانه و ضربه پای راست به گل دوم خود در این مسابقه آن هم با پای غیر تخصصی اش تبدیل کرد.

► ترکیب دو تیم و آمار نهایی بازی:

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.