پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انتقال هایی که موازنه قدرت را به هم خواهند ریخت

کد خبر : 27702  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 آذر 1393

فصل جابجایی آبستن حوادث زیادی است و بازیکنان سرشناس زیادی برای تجربه کردن چالش جدیدی سراز باشگاه های دیگر در می آورند. یورو اسپورت در گزارشی به مهمترین انتقال های سال 2015 که در صورت انجام جنجال زیادی در فوتبال اروپا به پا می کند و موازنه قدرت را به هم خواهد ریخت پرداخت که به آنها اشاره خواهیم کرد.

فصل جابجایی هر سال از هیجان بسیار زیادی برخوردار است به ویژه فصل جابجایی تابستانی که در آن رقم های زیادی جابه جا می شود و بازیکنان سرشناس به تیم های دیگر می روند تا وارد چالش جدیدی شوند. در فصل جابجایی با قراردادهای جنجالی همراه می شویم. یک باشگاه حاضر است برای جذب یک بازیکن بزرگ رقم های سنگینی را پرداخت کند؛ گاهی اوقات این انتقال جواب می دهد و آن بازیکن نمایش درخشانی دارد و انتظارات را برآورده می کند اما گاهی اوقات هم این انتقال جواب نمی دهد و همه به انتقاد از آن بازیکن و یا سران آن باشگاه می پردازند.

یورو اسپورت در گزارشی به مهمترین انتقال های سال 2015 که در صورت انجام جنجال زیادی در فوتبال اروپا به پا می کند و موازنه قدرت را به هم خواهد ریخت پرداخت  که در زیر به آنها می پردازیم.

- آرتورو ویدال

باید اسم این بازیکن شیلیایی را در این فهرست ذکر کنیم. ویدال در فصل جابجایی تابستانی هم مشتریان زیادی داشت اما باشگاه یوونتوس حاضر نشد ستاره شیلیایی خود را به دیگر تیم ها بدهد. منچستر یونایتد از جدی ترین مشتریان ویدال است. لوئیس فان خال علاقه زیادی به این بازیکن دارد و تلاش کرد تا در فصل جابجایی تابستانی او را جذب کند اما با مخالفت باشگاه یوونتوس همراه شد.منچستر یونایتد بعد از خداحافظی پل اسکولز هنوز نتوانسته جانشین شایسته ای برای او انتخاب کند و این تیم در میانه میدان مشکل دارد. بدون شک ویدال بهترین گزینه برای جانشینی اسکولز است و چنانچه این بازیکنن شیلیایی به منچستر یونایتد آید این تیم دوباره می تواند به قدرت نخست فوتبال اروپا و انگلیس تبدیل شود

- ليونل مسي

آیا در سال 2015 این احتمال وجود دارد تا مسی از بارسلونا جدا شود و به تیم دیگر برود؟ آیا او به دنبال چالش جدیدی است؟ چه باشگاهی می تواند رقم فسخ قرارداد مسی را پرداخت کند؟ این سوال های مدتها است که در رسانه ها مطرح می شود. این بازکن آرژانتینی چند هفته پیش در اظهار نظری جنجالی اعلام کرد که احتمال دارد او از بارسلونا جدا شود. بعد از این سخنان مسی شایعه های زیادی درباره تیم آینده او مطرح شد. لیونل مسی به نظر می رسد که دوست دارد به تیم دیگری برود. او دیگر انگیزه لازم برای حضور در بارسلونا را ندارد و چه بسا او هم مانند گواردیولا نیاز به فضای دیگری داشته باشد و دیگر در بارسلونا به اشباع رسیده باشد.

مسی در دیدار برابر کوردوبا هر چند دو گل به ثمر رساند اما از نشاط سابق برخوردار نبود و همین باعث شده تا شایعه های جدایی او از بارسلونا قوت گیرد. منچستر سیتی از جدی ترین مشتریان او است و از معدود باشگاه های است که می توان پول خرید این ستاره آرژانتینی را پرداخت کند البته بایرن هم با هدایت گواردیولا این شانس را دارد که مسی را در ترکیب خود ببیند. آیا در سال 2015 مسی را در تیم دیگری خواهیم دید؟ بدون شک هر تیمی که بتواند مسی را جذب کند موازنه قدرت را به سود خود تغییر خواهد داد.

- ماركو رويس

شرایطی که تیم بوروسیا دورتمود در فصل جاری دارد احتمال جدایی مارکو ریوس را بسیار زیاد می کند. این تیم اصلا حال و روز خوبی ندارد و با شکست های پیاپی که در رقابت های بوندسلیگا به دست آورد احتمال دارد که به لیگ پایین تر سقوط کند و بدون شک این باعث جدایی ستاره های این تیم خواهد شد. دورتموند بسیار بعید است که در فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند چرا که شرایط این تیم در بوندسیلگا کابوس وار است. جدایی ریوس از این تیم با توجه به شرایطی که دارد بسیار محتمل است. این بازیکن جوان در فصل جابجایی تابستانی هم مشتریان زیادی داشت اما دورتموند با فروش او مخالفت کرد.

بایرن مونیخ، چلسی، منچستر سیتی،رئال مادرید و بارسلونا از جدی ترین مشتریان ریوس هستند. روزنامه بیلد آلمان چند روز پیش نوشت که ریوس سه سال است که زبان اسپانیایی یاد می گیرد و همین باعث شده تا شایعه پیوستن او به رئال مادرید قوت گیرد هر چند فلورنتینو پرس می گوید که نیازی به این ستاره آلمانی ندارد. آنچه مسلم است این است که ریوس در سال 2015 از دورتموند جدا می شود و هر تیمی که بتواند او را جذب کند بسیار سود خواهد کرد.

5 صفقات قادرة على قلب موازين أوروبا في عام 2015 - كرة القدم - سوق الانتقالات

- پل پوگبا

این بازیکن فرانسوی از بهترین هافبک های حال حاضر فوتبال جهان به شمر می آید. او در جام جهانی 2014 هم به عنوان بهترین بازیکن جوان انتخاب شد. پوگبا در سه سالی که برای یوونتوس بازی کرده نمایش خیره کننده ای داشته و همه سرآلکس فرگوسن را به خاطر بازی ندادن به او سرزنش کردند. قیمت این بازیکن فرانسوی به 60 میلیون پوند رسیده است. باشگاه های زیادی دوست دارند تا این بازیکن فرانسوی را جذب کنند اما یوونتوس همچنان اصرار دارد که او را نگه دارد.

رئال مادرید از جدی ترین مشتریان پوگبا است چرا که هنوز جانشین شایسته ای برای آلونسو انتخاب نکرده است. منچستر سیتی، پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد از دیگر مشریان پل پوگبا فرانسوی هستند اما یوونتوس بعید به نظر می رسد که این ستاره جوان را از دست دهد.

5 صفقات قادرة على قلب موازين أوروبا في عام 2015 - كرة القدم - سوق الانتقالات

- يايا توره

بارسلونا قدر این هافبک ساحل عاجی را ندانست و به خاطر بوسکتس را فروش او موافقت کرد. توره در منچستر سیتی بهترین بازیها را به نمایش می گذارد و چهره ای تاثیر گذار در این تیم است اما در این چند روز اخیر رسانه های انگلیسی از احتمال جدایی توره از منچستر سیتی سخن به میان آورده اند. پاری سن ژرمن از جدی ترین مشتریان این بازیکن ساحل عاجی است اما منچستر سیتی تنها در صورتی توره را خواهد فروخت که جانشینی شایسته برای او انتخاب کند.

 

- ادينسون كاواني

این بازیکن اروگوئه ای مشتریان زیادی دارد. او در ناپولی بود که خود را به فوتبال اروپا معرفی کرد اما باوجود پیشنهاد های زیادی که داشت تصمیم گرفت که به پاری سن ژرمن برود. کاوانی نتوانست در پاری سن ژرمن بازیهای خوبی را که در ناپولی به نمایش گذاشت به نمایش گذارد و به همین خاطر احتمال جدایی او از این تیم زیاد است. آرسنال و لیورپول از جدی ترین مشتریان این بازیکن اروگوئه ای هستند. هر کدام از این دو تیم این بازیکن را جذب کند می تواند قدرت را به سود خود تغییر دهد چرا که نه آرسنال و نه لیورپول شرایط خوبی را تجربه نمی کنند.

5 صفقات قادرة على قلب موازين أوروبا في عام 2015 - كرة القدم - سوق الانتقالات

- روس باركلي

این بازیکن انگلیسی تنها 21 سال سن دارد با این حال با بازیهای بسیار خوبی که برای اورتون به نمایش گذاشه همه نگاه ها را به خود معطوف کرده است و آینده درخشانی در انتظار او است. باشگاه های زیادی در لیگ جزیره به دنبال جذب این ستاره جوان هستند و به احتمال زیاد او هم از اورتون جدا خواهد شد و به تیم سرشناس دیگری می رود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.