پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: بهترین تصمیم زندگی ام ماندن در بارسلونا بود؛ بازگشت به دوران پپ دشوار است

کد خبر : 27725  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 دی 1393

هافبک کهنه کار باشگاه بارسلونا اعلام کرده که ماندن در بارسلونا بهترین تصمیمی بوده که در فصل تابستان اتخاذ کرده است.

به گزارش گل، بازیکن 34 سال باشگاه بارسلونا در فصل تابستان در آستانه خروج از نیوکمپ قرار داشت، اما سرانجام لوئیز انریکه وی را متقاعد کرد در تیمش بماند. ستاره سابق تیم ملی اسپانیا اذعان می کند که او اصلا مایل نبوده که بارسا را ترک کند و هم چنین می گوید اگر قرار باشد به تیمی برود، رئال مادرید آخرین گزینه او خواهد بود.

ژاوی به خبرنگاران در کشور مصر می گوید: "من به تیم بارسلونا تعصب دارم. حقیقت این است که من از شهر بارسلونا هستم و در مادرید نمی توانم خوشحال باشم، من قصد گول زدن کسی را ندارم. من در جایی هستم که همیشه رویایش را داشتم، من خیلی خوش شانس هستم. فوتبال زندگی من است و بهترین تصمیم من ترک نکردن بارسلونا بود.

من نمی خواهم بارسا را ترک کنم، قصد دارم تا انتها ادامه دهم، می خواهم تا زمانی که می توانم برای بارسلونا بازی کنم. بسیاری از بازیکنان جدید به تیم ما ملحق شدند، هدف ما این است که یک بارسا قوی تر را بسازیم، ایرادی ندارد حتی اگر من روی نیمکت بنشینم."

بارسلونا پس از یک فصل نا امید کننده با تاتا مارتینو، حال لوئیز انریکه را بر روی نیمکت مربیگری خود می بیند. در همین حال ژاوی اذعان می کند که تیم آن ها می تواند عناوینی را کسب کند، اما با این وجود معتقد است که بازگشت به دوران پپ گواردیولا امری بسیار دشوار است.

او گفت: "عصر پپ گواردیولا فوق العاده بود، این رقابت در زمان تیتو هم ادامه داشت. ما در سال گذشته موفق نشدیم جامی را کسب کنیم، اما امسال می توانیم این کار را انجام دهیم. سخت است که دستاوردهای دوران گواردیولا را تکرار کنیم، تیم های دیگر بر روی ستستم بازی ما مطالعه کرده اند ، به طوری که آن ها سخت در عقب جمع می شوند و این کار را دشوار می کند.

ما در برابر کوردوبا خوب بازی کردیم، رئال مادرید نیز یک تیم بزرگ و بسیار خوب است، اما ما باید برای بهبود سطح کار خود، سخت تلاش کنیم و در پایان به اهدافمان برسیم."

ژاوی اذعان می کند که پس از بازنشستگی مشخص نیست که چه کاری را انجام می دهد، اما مسلما او در فوتبال خواهد ماند.

اسطوره باشگاه بارسلونا افزود: "من نمی دانم پس از بازنشستگی چه کاری را انجام خواهم داد، ممکن است یک مدیر ورزشی بشوم، یا یک مربی، شاید هم مربی برای بچه ها. مهم این است که همه این ها به فوتبال مربوط می شوند."

در نهایت ژاوی در پاسخ به این که بهترین بازیکنی که او در کنارش بازی کرده چه کسی است، بیان کرد: "لیونل مسی. من نمی توانم تاریخ را قضاوت کنم، اما مسی بهترین کسی بود که من کنارش بازی کردم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.