پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رورا: تساوی در برنابئو همیشه نتیجه خوبی است

کد خبر : 2849  |  زمان ارسال : پنجشنبه 12 بهمن 1391

جوردیرورا پس ار تساوی یک بر یک شب گذشته تیمش در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل‌ری اظهار داشت: تساوی در برنابئو هیچ‌وقت نتیجه بدی نبوده است.


وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم تنبیه شده باشیم. باور ما این است که تساوی دربرنابئو همیشه نتیجه خوبی بوده است؛ هرچند هنوز هیچ‌چیز قطعی نشده است. دردور برگشت برای پیروزی تلاش می‌کنیم، مثل کاری که امشب کردیم.

دستیار تیتو ویلانووا خاطرنشان کرد: پیش از بازی گفتم که این مسابقات همیشه بسیار سخت هستند و برنده با کمترین اختلاف مشخص می‌شود. پیش از این هم گفتیم که احتمالا تیم صعود کننده در بارسلونا مشخص می‌شود و اکنون همین طور شده است. آنها در دقایق ابتدایی مسابقه برای ما مشکلاتی به وجود آوردنداما من فکر می‌کنم پس از آن، ما کنترل بازی را در دست گرفتیم. در حقیقت انتظار داشتیم آنها فشار بیشتری در نیمه اول به ما وارد کنند. همیشه می‌دانیم که رئال تیمی از لحاظ بدنی قوی است و همیشه کنترل بازی را در دقایق ابتدایی مسابقه در دست می‌گیرد.

رورا اضافه کرد: رسانه‌ها پیش از بازی می‌گفتند که رئال بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار ندارد اما مادرید ضعیف نبود و می‌دانستیم که ضعیف نخواهد بود.

وی تصریح کرد: پیش از بازی همیشه تلاش می‌کنم با ویلانووا صحبت کنم و با او در خصوص لحظات کلیدی بازی تبادل نظر کنم نه چیزی بیشتر از این.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.