پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فیفا رسماً خرید‌های زیر 18 سال رئال مادرید را بررسی‌ می‌‌ کند

کد خبر : 29558  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 بهمن 1393
فیفا تحقیقات خود در مورد خرید‌های زیر 18 سال رئال مادرید را آغاز کرده است. این تحقیقات در مورد بند 19 قانون نقل و انتقال بازیکنان است که تأکید می‌‌کند بازیکنان زیر 18 سال تنها در شرایط کاملا مطمئن می‌‌توانند به باشگاه دیگری منتقل شوند.
 

به گزارش طرفداری و به نقل از AS، فیفا یک تحقیق کاملاً محرمانه شروع کرده است که البته توسط AS لو رفت. فیفا از فدراسیون فوتبال اسپانیا خواسته است که تمامی‌ مدارک در زمینه انتقال بازیکنان زیر 18 سال از هر باشگاه دیگری به رئال مادرید را به این سازمان ارسال کند. باشگاه‌های مختلف هم باید مدارک خود را به فیفا ارسال کنند. 

 

در نامه‌ای که 17 دسامبر به فدراسیون فوتبال اسپانیا فرستاده شده است از این فدراسیون خواسته شده تا 14 فوریه این اطلاعات را مهیا کند. 48 ساعت بعد، خورخه پرز از فدراسیون فوتبال اسپانیا نامه را به باشگاه رئال مادرید ارسال کرده است و وکیل باشگاه رئال مادرید هم آنها را به زوریخ فرستاده است.

 

 

این تحقیقات با خرید بازیکنانی نظیر آسنسیو، اودگارد و لوکاس سیلوا توسط رئال مادرید در هفته‌های قبل مصادف شده است. این باشگاه همچنین به دنبال مستور، نوجوان 16 ساله مراکشی هم است. 

 

گفتنی ست بارسلونا به خاطر تخلفاتش در زمینه بازیکنان زیر 18 سال تا ژانویه 2016 حق خرید هیچ بازیکنی را ندارد. گفته می‌‌شد رئال مادرید و چند باشگاه اروپایی دیگر تحقیقات در مورد بارسلونا را از فیفا درخواست کرده بودند.

 

تحقیقات حال حاضر از رئال مادرید هم به خاطر شکایت یک منبع ناشناس بوده است. فیفا در نامه‌اش به فدراسیون فوتبال اسپانیا، هدف خود را برقرار کردن حقایق عنوان کرده و همچنین شاکی‌ این پرونده را هم ناشناس خوانده است. گفته می‌‌شود جوزپ ماریا بارتومئو از فیفا در مورد این تحقیق درخواست کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.