پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنچلوتی : 2 امتیاز اختلاف با بارسلونا هیچ است

کد خبر : 31021  |  زمان ارسال : دوشنبه 11 اسفند 1393

سرمربی رئال مادرید بر این باور است که برتری 2 امتیازی نسبت به بارسلونا در لیگ فوتبال اسپانیا هیچ است.

 

رئال مادرید در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا در سانتیاگو برنابئو میزبان ویارئال بود که با تساوی یک بر یک متوقف شد.

 

به گزارش ایسنا، در این دیدار کریستیانو رونالدو در دقیقه 52 از روی نقطه پنالتی برای رئال گلزنی کرد و جرارد مورنو در دقیقه 64 نیز گل تساوی را وارد دروازه قوهای سپید کرد. با این نتیجه، رئال مادرید 61 امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. ویارئال هم با 45 امتیاز رتبه ششم را در اختیار گرفته است.

 

کارلو آنچلوتی پس از این دیدار در نشست خبری گفت: این بازی به دو بخش تقسیم می‌شد. در نیمه نخست ریتم فوتبالی ما خیلی بد بود. فقط روی دروازه حریف سانتر می‌کردیم زیرا نمی‌توانستیم توپ را در عرض زمین به گردش درآوریم. البته ریتم بازی‌مان را در نیمه دوم عوض کردیم. موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. نمی‌دانم بازیکنانم در این دیدار عصبی بازی کردند یا نه. اینطور فکر نمی‌کنم. شاید کمی در زدن ضربه‌های نهایی بدشانسی آوردیم. 24 شوت به سمت دروازه حریف زدیم اما فقط هفت شوت در چهارچوب بود.

 

آنچلوتی در مورد ویارئال هم گفت: آنها تیم سازمان‌یافته‌ای بودند. فوتبال آنها هویت مشخصی دارد و همواره هم به همان شکل بازی می‌کنند. آنها با کیفیت زیادی مقابل حریفان بازی می‌کنند. تیم من از هیچ نظر مشکلی نداشت. اگر هم همه می‌گویند از نظر فیزیکی دچار مشکل شده بود، آن را نمی‌پذیرم چون تیمم در نیمه دوم حتی بهتر از نیمه نخست بود. کار را برای خودمان سخت کردیم. به عنوان یک مربی همواره دوست دارم بهترین نتیجه‌ها را بگیرم. اگر هواداران از تعویض ایسکو ناراحت هستند، درک می‌کنم اما من تصمیمی گرفتم که تیمم را به توازن بهتری برسانم. لوکاس سیلوا هم برای هماهنگ بازی کردن در کنار تونی کروس تلاش کرد. در نیمه نخست نمایش خوبی در خط دفاعی نداشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. زمانی که قصد داشتیم فشار را برای زدن گل‌های بیشتر روی دروازه ویارئال بیشتر کنیم، آنها خیلی خوب توپ را به گردش درآوردند و فرصت‌های زیادی را از ما گرفتند.

 

سرمربی رئال مادرید در پایان درباره اختلاف امتیازی با بارسلونا که به دو رسیده خاطر نشان کرد: بر این باور هستم که تیمم در حال پیشرفت است. ما دو امتیاز از دست دادیم اما سرنوشت قهرمان بازی در روز آخر معلوم می‌شود. دو امتیاز برتری در لیگ اسپانیا هیچ است اما باید به آینده نگاه کنیم زیرا بازی‌های سختی پیش‌رو داریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.