پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو: دوست دارم فینال در برنابئو برگزار شود

کد خبر : 31191  |  زمان ارسال : پنجشنبه 14 اسفند 1393

 بارسلونا و بيلبائو روز 30 ماه مي، برگزار کننده بازي فينال کوپا دل ري خواهند بود.
 

بارسلونا شب گذشته با برتری بر ویارئال موفق شد به فینال راه یابد و باید در این مرحله مقابل اتلتیک بیلبائو قرار بگیرد. جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در پایان بازی بارسلونا-ویارئال در مورد ورزشگاه محل برگزاری بازی فینال گفت:" ما هم مثل هر تیم دیگری دوست داریم در ورزشگاهی بزرگ با ظرفیتی مناسب بازی فینال را برگزار کنیم. چندین ورزشگاه خوب و بزرگ در اسپانیا وجود دارد که می توانند میزبان این بازی باشند. این ورزشگاه می تواند سانتیاگو برنابئو و حتی مستایا باشد. به شخصه دوست دارم در برنابئو بازی فینال را برگزار کنیم چرا که ظرفیت بیشتری دارد."

 

 

بارتومئو در مورد بازی بارسلونا-ویارئال گفت:" ویارئال تیم بسیار خوبی بود و کار را برای ما دشوار کرد. رسیدن به فینال و پشت سرگذاشتن ویارئال اصلا کار آسانی نبود. باید به بازیکنان و هواداران بخاطر این مهم تبریک بگویم.به اولین هدف فصلمان رسیدیم."

 

رئیس باشگاه بارسلونا در مورد مصدومیت بوسکتس نیز گفت:" فکر نمی کنم مصدومیت او چندان وخیم باشد. بوسکتس از ناحیه مچ پا کمی صدمه دیده است. البته انتظار ندارم خیلی سریع به میادین باز گردد. او یکی از بهترین بازیکنان ماست و خوش شانس بود که مصدومیتش خیلی شدید نبود."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.