پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز: فینال کوپادل ری؛همه راه ها به مادرید ختم میشود

کد خبر : 31192  |  زمان ارسال : پنجشنبه 14 اسفند 1393

 شب گذشته بارسلونا و اتلتيک بيلبائو، با پشت سر گذاشتن ويارئال و اسپانيول، به فينال کوپا دل ري راه يافتند تا براي نهمين بار در اين مرحله با يکديگر روبرو شوند.
 

 

کفه ترازو البته به نفع بارسا سنگینی می کند چراکه این تیم در 8 فینال قبلی، 5 بار موفق به شکست دادن بیلبائو شده است. از شب گذشته، گمانه زنی ها در مورد محل برگزاری بازی فینال شروع شده است.

 

قرار است فدراسیون فوتبال اسپانیا طی روزهای آتی، پس از برگزازی نشست با مدیران دو تیم، در مورد ورزشگاه برگزاری بازی فینال تصمیم گیری کند. این بازی روز 30 ماه می برگزار می شود و مدیران هر دو تیم به دلایل مختلف روی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، ورزشگاه احتصاصی رئال، نظر مثبت دارند.

 

باشگاه رئال مادرید هنوز در این مورد اظهارنظر نکرده اما اخبار رسیده از باشگاه و سابقه تاریخی نشان می دهد که فلورنتینیو پرز هیچ علاقه ای ندارد تا استادیوم اختصاصی باشگاهش را در اختیار بارسلونا و بیلبائو قرار دهد.

 

در حال حاضر 7 ورزشگاه برای برگزاری بازی فینال مدنظر هستند. برنابئو، کالدرون، مونتجوویک،نوکمپ، سن مامش، مستایا و لا کارتوخا. نوکمپ و سن مامش که ورزشگاه های اختصاصی دو تیم فینالیست هستند، بطور طبیعی مورد نظر هیچکدام از دو تیم نخواهند بود. ویسنته کالدرون و مونتجوویک نیز روز های 29 و 31 ماه می، محل برگزاری کنسرت هستند و طبیعتا نمی توانند میزبان این بازی حساس باشند.

 

ورزشگاه مستایای شهر والنسیا و کارتوخا (ورزشگاه المپیک شهر سویا) نیز با وجود اینکه ظرفیت بالای 50 هزار نفر دارند، چندان مورد علاقه دو تیم فینالیست قرار ندارند چرا که ظرفیت ورزشگاه برنابئو، بسیار بیشتر از دو ورزشگاه یادشده است.

 

رئال مادرید در سال های 2009 و 2012 که بارسلونا و بیلبائو به فینال رسیده بودند، به بهانه هایی چون تعویض چمن ورزشگاه و نیز در اختیار گذاشتن ورزشگاه برای تیم دوم باشگاه، از پذیرش میزبانی سرباز زده بود و احتمالا امسال نیز از این توجیهات برای رد میزبانی استفاده خواهد کرد. دلیل این کار نیز مشخص است،رئالی ها به هیچ عنوان علاقه ندارند تا هواداران بارسلونا در سانتیاگو برنابئو جشن قهرمانی برپا کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.