پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارسلو: ال‌ کلاسیکو برای دو تیم یک بازی حیاتی خواهد بود

کد خبر : 31266  |  زمان ارسال : شنبه 16 اسفند 1393

دومین مصاف تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در فصل جاری در شرایطی بامداد سوم فروردین سال آینده در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود که بسیاری با توجه به اختلاف امتیازی موجود میان دو تیم، برنده این بازی را قهرمان احتمالی لالیگا می‌دانند. مارسلو، مدافع برزیلی کهکشانی‌ها اما نظر متفاوتی دارد.

 

مارسلو با پیش‌بینی اینکه در ادامه رقابت تیمش با بارسلونا در کورس قهرمانی لالیگا فرازونشیب‌های زیادی وجود خواهد داشت، تأکید کرد نتیجه این بازی تعیین‌کننده قهرمان این فصل نخواهد بود.

 

وی در گفت‌وگو با شبکه گلوبو گفت: ال‌کلاسیکو برای دو تیم یک بازی حیاتی خواهد بود اما به همین اندازه بازی‌های ما برابر اتلتیک بیلبائو و لوانته نیز اهمیت دارند. با این حال من فکر نمی‌کنم که این ال‌کلاسیکو تعیین کننده قهرمان فصل باشد.

 

مارسلو در ادامه گفت‌وگوی خود به تمجید از کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی تیمش پرداخت و اظهار داشت: برخورداری از اعتماد سرمربی تیم به بازیکنان کمک می‌کند. شیوه‌ای که آنچلوتی برای ارتباط برقرار کردن با بازیکنانش دارد باعث شده است که ما هم تلاش کنیم با او ارتباط برقرار کنیم. ما داریم نشان می‌‌دهیم که متحد و در یک جبهه هستیم. آنچلوتی به ما آرامش روانی داده است که اجازه می‌دهد روی کارمان تمرکز کنیم.

 

دفاع چپ کهکشانی‌ها روز جمعه خبر خوشحال کننده‌ای از کشورش دریافت کرد؛ اینکه دونگا، سرمربی تیم ملی برزیل او را برای حضور در اردوی تدارکاتی پیش از بازی‌‌های دوستانه برابر تیم‌های فرانسه و شیلی فراخوانده است.

 

مارسلوی 26 ساله یکی از بازیکنان تیم ملی برزیلی بود که در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 برزیل با قبول شکست تحقیر‌آمیز 7 بریک برابر آلمان به شدت مورد انتقاد واقع شدند و از چشم مردم کشورش افتادند. حالا اما او این فرصت را دارد تا یک بار دیگر توانایی‌هایش را ثابت کند.

 

او در این باره گفت: خوشحالم که برگشته‌ام. انتظارات حالا ساده هستند: بردن بازی‌ها و ارائه عملکردی خوب.

 

تیم ملی برزیل 26 مارس (شش فروردین) در استاده‌فرانس به مصاف تیم ملی فرانس می‌رود و سه روز پس از آن برابر شیلی قرار می‌گیرد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.