پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژکو و یورنته در لیست خرید بارسلونا

کد خبر : 32155  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 فروردین 1394

طبق گزارش اسپورت، لوئیز انریکه و آریدو برایدا که کمیته ورزشی بارسلونا را پس از جدایی آندونی زوبی زارتا مدیریت می کنند، در جلسه ای اخیرا تلاش کردند تا خریدهای آینده بارسلونا را مشخص کنند. تاکید اصلی این دو بر خرید یک مدافع وسط بود اما علاوه بر آن خرید یک مهاجم هم در دستور کار قرار گرفت.

 

 

به نظر انریکه و برایدا به دلیل طولانی بودن فصل بارسلونا علاوه بر لوئیز سوارز به یک مهاجم وسط دیگر هم نیاز دارد، مهاجمی که دارای قابلیت های متفاوتی با سوارز باشد و از جمله قدبلندتر و دارای قدرت سر زنی بیشتری باشد.

 

طبق گزاش اسپورت، گزینه اول بارسایی ها در حال حاضر برای پر کردن این نقش فرناندو یورنته است. مهاجم اسپانیایی یوونتوس با بسیاری از بازیکنان فعلی ترکیب بارسلونا آشناست و دوستان زیادی در میان بارسایی ها دارد. این بازیکن تمام خصوصیات یک مهاجم شماره 9 را داراست و طبق نظر کادر فنی بارسلونا در مواقعی که بارسلونا در گلزنی دچار بحران می شود مانند بازی های این فصل برابر مالاگا و سلتاویگو، می تواند برای این تیم مثمر ثمر باشد. یورنته در حال حاضر در ترکیب اصلی یوونتوس جایی ندارد و این باشگاه ایتالیایی حاضر به فروش اوست. رابطه خوب برایدا به مدیرورزشی یوونتوس، مسئله ای است که احتمال نهایی شدن این انتقال را بیشتر می کند.

 

علاوه بر یورنته، ادین ژکو مهاجم صربستانی منچسترسیتی هم دیگر گزینه مد نظر بارسایی ها است. این بازیکن هم این روزها خیلی از بودن در منچسترسیتی راضی نیست و باشگاه انگلیسی هم حاضر است او با مبلغ 20 میلیون یورو به فروش برساند.

 

ماریو گومز، مهاجم آلمانی فیورنتینا و گرازیانا پله مهاجم ساوتهمپتون هم 2 گزینه دیگر لیست 4 مهاجمی را تشکیل می دهد که کمیته ورزشی بارسلونا آنها را مد نظر گرفته اند.

 

گفتنی است که در شرایطی که بارسلونا تا سال 2016 قادر به خرید بازیکن نیست، این باشگاه می تواند با بازیکنان جدید قرارداد امضا و سپس آنها را به صورت قرضی به باشگاه دیگری منتقل کند تا دوران محرومیتش به پایان برسد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.