پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگردو:«والنسیا می تواند بارسلونا را شکست دهد»

کد خبر : 32872  |  زمان ارسال : جمعه 28 فروردین 1394

اختصاصی / والنسیا فصل گذشته در نیوکمپ به پیروزی دست یافت و مهاجم منچسترسیتی (قرضی والنسیا) امیدوار است که او و هم تیمی هایش بتوانند فردا شب آن پیروزی بزرگ را تکرار کنند.

آلوارو نگردو، مهاجم قرضی والنسیا، دلیلی نمی بیند که او و هم تیمی هایش فردا نتوانند بارسلونا را شکست دهند. بلوگرانا در 21 بازی از 23 بازی اخیر خود در همه رقابت ها به پیروزی رسیده است و اکنون با اختلاف 2 امتیاز بالاتر از رئال مادرید بر صدر جدول تکیه زده است.

اما والنسیا نیز در 10 بازی اخیر خود در لالیگا شکست ناپذیر بوده است؛ بنابراین نگردو و یارانش با اعتماد و احساس آرامش به کاتالونیا سفر می کنند.

مهاجم منچسترسیتی امروز جمعه در گفتگو با خبرنگاران گفت:«می دانیم که پیروزی در نیوکمپ بسیار سخت است اما هم تیمی های من فصل گذشته موفق به پیروزی شدند. چرا امسال این اتفاق نیفتد؟ این مسئله توان زیادی می طلبد. باید در طول 90 دقیقه تمرکز داشته باشیم و برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم».

احساسات نگردو با صحبت های روبن میگل نونز وزو (مدافع والنسیا) تکرار شد که اذعان داشت والنسیا چیزی ندارد اما پیروزی در ذهن آنهاست.

مدافع پرتغالی اعلام کرد:«شنبه مثل همیشه برای پیروزی به نیوکمپ می رویم. این هدف ما ماست. والنسیا همیشه برای پیروزی خانه را ترک می کند و ما این کار را انجام خواهیم داد».

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.