پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

متئو ؛ تو وانسیا میتونستیم مشروب بخوریم !

کد خبر : 32885  |  زمان ارسال : شنبه 29 فروردین 1394

اختصاصی بارسا نیوز | ژرمی متئو مدافع فرانسوی بارسا که در تابستان به بارسا آمد در مصاحبه ای که با اکیپ داشت در مورد شرایط صحبت کرد که آن را مرور میکنیم.

 

وقتی بارسا با من مذاکره کرد از پسرم پرسیدم آیا برم یا میخوای اینجا پیش دوستات بمونی؛ "پسرم جواب داد که برو تا اونجا بتوانی در کنار مسی بازی کنی باید بگم که پسرم علاقه زیادی به مسی دارد".

 

نظرت در مورد لوئیز انریکه؛" انریکه آدم خاصیه،اون با بازیکنان زیادی صحبت نمیکنه اما ما میدونیم که میخواهد چیکار کنه ولی متاسفانه نمیدونیم که به چی فکر میکنه".

 

کار در بارسا چه فرقی با والنسیا دارد؛ " تو والنسیا ما میتونستیم همراه وعده هامون مشروب هم بخوریم ولی اینجا لوئیز انریکه اجازه این کارو به ما نمیده".

 

تو چجور آدمی هستی؛ " حقیقت اینه که من انسانی هستم که دوست داره تو خونش بشینه و حتی بازی های بستکتبال بارسا را هم از نزدیک نمیبنم".

 

لئو مسی ؛ "او یک بازیکن فوق العاده است بار سنگینی روی دوش مسی هست عملکرد او در بارسا ما را شگفت زده کرده".

 

نیمار ؛ "نیمار هنوز خیلی جوان هست و خیلی جای پیشرفت داره اما اون تو تیم فوق العاده ای حضور داره و این طبیعیه که یک عملکرد فوق العاده هم داشته باشه".

 

لوئیز سوارز ؛ "سوارز بازیکنی هست که من خیلی دوست دارم بازیش رو تماشا کنم اون همیشه در مقابل تیم های بزرگ فوق العاده بوده و هست".

 

سخت ترین جایگاه ؛ روزی داشتم تمرینات رو ترک میکردم که یک دفعه شخصی جلوی ماشینم وایساد؛ پیاده شدم و ازش پرسیدم داری چیکار میکنی؟جواب داد که تو باعث شدی 200 یورو توی شرط بندی از دست بدم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.