پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رنگ چراغ های بازی بارسلونا - والنسیا

کد خبر : 32939  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 فروردین 1394

اختصاصی / روزنامه اسپورت اسپانیا نکات برجسته مثبت و منفی دو تیم بارسلونا و والنسیا در بازی شب گذشته را با رنگ چراغ های راهنمایی بررسی کرده است .

 

سبز. صدر نشینی

کسب نتیجه ی مهم  در برابر والنسیای بالا جدولی و بدست آوردن سه امتیاز برای تداوم صدر نشینی و فائق آمدن بر یکی از موانع سخت برای کسب لالیگا برای مجموعه ی تیمی لوییس انریکه پس از کسب تساوی در برابر سویا در هفته گذشته بود . رسیدن به پیروزی در برابر والنسیایی که از همان آغاز خوب شروع کرده بود آسان نبود و این برد ستودنی است .

زرد . لوییس انریکه

چینش یازده بازیکن ابتدای بازی اشتباه به نظر می رسید . تیم در اوایل بازی برتری داشت و خیلی زود دروازه والنسیا را باز کرد اما در ادامه والنسیا چندین فرصت را برای به تساوی کشاندن بازی داشت . تعویض آدریانو با راکیتیچ خوب بود چرا که عمق بیشتری به بازی بارسلونا داد با این حال خارج کردن سوارز از بازی اشتباهی دیگر بود .

قرمز . نیمه اول

بارسلونا پس از گل زود هنگام خود بازی خوبی ارائه نکرد . نونو اسپریتو سانتو سرمربی والنسیا در ادامه بخوبی کنترل بازی را در دست گرفت و اشتباهات کاتالانها در سمت راست ، چپ و مرکز موجب شده بود تا والنسیا از هر حمله ی خود موقعیتی خطرناک خلق کند .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.