پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن و براوو تنها میراث زوبی زارتا

کد خبر : 33006  |  زمان ارسال : دوشنبه 31 فروردین 1394

اختصاصی بارسا نیوز | زوبی زارتا مدیر ورزشی سابق باشگاه بارسلونا که در ماه قبل از سمت خود برکنار شد در تابستان خرید های بسیار خوبی برای آبی اناری ها انجام داد که مورد بررسی قرار میدهیم.

 

زوبی زارتا که چند ماه قبل از عنوان خود در باشگاه بارسلونا برکنار شد با خرید داگلاس و فرمائلن مصدوم یک شکست بزرگ در کارنامه خود به ثبت رساند این دو بازیکن هیچ گاه در حد و اندازه های بارسا نبوده اند و خرید داگلاس و فرمائلن یک اشتباه بسیار بزرگ در نقل و انتقالات بارسا بوده است.

 

زوبی زارتا کلودیو براوو را از رئال سوسیداد و مارک آندره تراشتگن را از مونشن گلادباخ برای بارسا خریداری کرد این دو خرید یک کار فوق العاده از سوبی زارتا بود به طوری که این دو دروازبان عملکرد فوق العاده ای دارند در لیگ کلودیو براوو دروازبان ثابت بارسا است که عملکرد واقعا شگفت انگیزی داشته و دروازباه بارسا را در بیشتر بازی های فصل بسته نگه داشت است ؛ لازم به ذکر است براوو در بازی برابر والنسیا یک پنالتی بسیار عالی را مهار کرد.

 

مارک تراشتگن هم که در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا به میدان میرود هم یک عملکرد فوق العاده دارد او در بازی برابر منچستر سیتی با مهار یک پنالتی از اگوئرو نامش بر سر زبان ها امد و در مصاحبه عنوان کرد که میخواهد مرد اول بارسا باشد در درون دروازه بارسا در حال حاضر به فینال کوپا دل ری رسیده است و در لیگ قهرمانان هم شرایط فوق العاده ای دارد.

 

خرید این دو بازیکن یک موفقیت بزرگ برای زوبی زارتا بوده است و میتوان گفت که این دو بازیکن از میراث آنتونی زوبی زارتا هستند که در حال حاضر عملکرد خوبی در باشگاه بارسلونا دارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.