پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کارشناسان اسکای اسپورتز بارسلونا را قهرمان اروپا می‌‌دانند

کد خبر : 33188  |  زمان ارسال : جمعه 4 اردیبهشت 1394

کارشناسان اسکای اسپورتز بارسلونا را قهرمان اروپا می‌‌دانند مفسران برنامه Soccer Saturday در شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتز به پیش بینی‌ قهرمان چمپیونزلیگ پس از قرعه کشی‌ امروز مرحله نیمه نهایی‌ جام پرداختند که آن را با هم می‌‌خوانیم.

 

جیمی ردنب:

    بارسلونا را انتخاب می‌‌کنم به سه‌ علت؛ مسی، سوارز و نیمار. آیا نیازی به توضیح اضافه است؟ گل‌ها پیروزی را رقم می‌‌زنند و این سه‌ از گل سرشار هستند. هیچ تیمی را سراغ ندارم که در دو بازی از این سه‌ بیشتر گل بزند.


 

فیل تامپسون:

    برای من قهرمان بایرن مونیخ است. فکر می‌‌کنم به عنوان یک تیم، آن ها از همه بهتر هستند. دفاع رئال مادرید و بارسلونا مشکل ساز خواهند بود و یووه هم به قدر کافی‌ قدرتمند نیست. خط حمله دو تیم اسپانیایی مخصوصاً بارسلونا بسیار قدرت مند است اما همانطور که دیدیم، بایرن خیلی‌ سریع می‌‌تواند واکنش نشان داد و وقتی‌ می‌‌گویم عضلاتش را می‌‌تواند سریع انعطاف دهد، منظورم از عضلات این است که آنها دقیقا می‌‌دانند چه کار کنند. آنها از نظر رفتار کمی‌ مثل بارسلونا هستند اما آن جنبه فیزیکی‌ را بیشتر در بازی خود دارند که از تیم‌های آلمانی‌ همیشه آن را سراغ داریم.

 

مت لی تسیر:

    باید بارسلونا باشد. دلیل آن سه‌ کلمه است؛ مسی، سوارز، نیمار.

 

پًل مرسون:

    فکر نمی‌‌کنم کسی‌ جلو خط حمله بارسلونا را بگیرد. منظر من این است که شما به مسی، سوارز و نیمار نگاه کنید. آن ها فوق العاده هستند و گل‌های زیادی می‌‌زند. فکر می‌‌کنم غیر قابل کنترل باشند.

 

چارلی نیکولاس:

    فکر می‌‌کنم بارسلونا است. مهاجمان خوب زیادی دارند که جلو آنها لوئیس سوارز است. آنها روی هم رفته می‌‌روند که ۱۰۰ گل در یک فصل بزنند و این غیر قابل درک است. از نظر من، آنها دوباره قهرمان اروپا می‌‌شوند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.