پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه: بازی برابر ختافه کلیدی است؛ بازگشت فرمالن خبر فوق العاده ای بود

کد خبر : 33337  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 اردیبهشت 1394

در ادامه کنفرانس مطبوعاتی لوئیز انریکه پیش از دیدار فردا شب شاگردانش برابر ختافه را به نقل از وب سایت AS مرور می کنیم.

 

از پیش برنده بودن در بازی فردا: تمام بازیکنان از دشواری مسابقه فردا آگاهند. ما به هیچ عنوان با آرامش خیال از بابت پیروزی وارد مسابقات نمی شویم. کسب پیرزی به جدیت، نظم و ذهنی آماده نیاز دارد، زیرا که هیچ حریفی برای شکست وارد زمین مسابقه نخواهد شد.

 

آیا برای قهرمانی باید در هر 5 بازی آینده پیروز شوید؟ پیش بینی این امر بسیار دشوار است، اما چیزی که از آن مطمئنم این است که مسابقه فردا برای رسیدن به عنوا قهرمانی کلیدی و حیاتی است.

 

بایرن مونیخ از حالا قهرمانی اش مسجل شده است: آن ها فصل فوق العاده داشته و به شایستگی به قهرمانی رسیده اند، اما گمان نمی کنم که برای ما اتفاق مهم و سرنوشت سازی باشد.

 

بازگشت توماس فرمالن: خبر بسیار خوبی بود. او مصدوم به اینجا آمد و برای رسیدن دوباره به شرایط آرمانی به سختی تلاش کرد. او برای جایگاهش در تیم خواهد جنگید و اطمینان دارم که کمک فراوانی به ما خواهد کرد. حضور او در ترکیب بدین معنی است که شانس بازی او به معنای سایرین است، اما طبیعی است که به چند بازی برای بازیابی ریتم خود نیاز خواهد داشت.

 

با توجه به بازی های آینده مدعی قهرمانی چه تیمی است؟ این صحبت ها تنها حدس و گمان است. اختلاف دو تیم بسیار کم است و رقابت برای رسیدن به قهرمانی بسیار دشوار. ما اجازه هیچ اشتباهی را نداشته و برای همین است که اعتقاد دارم دیدار فردا شب برای مان بسیار کلیدی است.

 

براوو توانسته که جانشین والدز در بارسا شود؟ او برای این امر به تیم آمد. کلودیو بسیار با تجربه است که به ما آرامش زیادی بخشیده و هر چیزی که یک دروازه بان لازم دارد را برای ما مهیا کرده است.

 

آیا از سلتاویگو انتظار بیشتری داشتید؟ نه. من انتظار یک مسابقه فوق العاده جذاب را بین دو تیم عالی داشتم که چنین اتفاقی نیز افتاد. من از تماشای این مسابقه لذت بردم. عدم وقوع نتیجه دلخواه؟ درست است، اما فراموش نکنید که رئال مادرید چه تیم فوق العاده ای است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.