پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه ، عصبی از برتری 8 گله !

کد خبر : 33574  |  زمان ارسال : یکشنبه 13 اردیبهشت 1394

«دیدن برد 8- صفر تیمتان،لذت‌بخش به‌نظر می‌رسد اما من لحظات عصبی‌کننده ای در کوردوبا داشتم.»

 

لوییز انریکه سرمربی بارسلونامعتقد است برد 8-0 تیمش کمی نگران کننده است. 42 دقیقه طول کشید تا قفل دروازه کوردوبا توسط راکیتیچ باز شود. شاید در آن لحظات لوییز انریکه تصور نمی کرد تیمش 7 گل دیگر مقابل این تیم به ثمر برساند:«درست است که در شرایط آرمانی قرار داری اما شما به ایجاد فرصت های جدیدی نیاز  دارید تا نتیجه خوبی به دست بیاوردید. یک نتیجه بزرگ بدست آمدو من از تیمم راضی هستم.تا دقیقه 39 ما دو یا سه موقعیت مسلم گل زنی داشتیم. به‌نظر می‌رسید توپ قصد گذر از خط دروازه کوردوبا را نداشت.  از اینکه ممکن بود این بازی یک بازی کسل کننده باشد کمی نگران بودیم اما همه دیدند این‌طور نشد. گل های ایوان و لوییز ما را در نیمه اول 2-0 پیش انداخت و در نیمه دوم نیز تیم در سطح بالایی بازی کرد و در ساخت موقعیت های جدید گل زنی بسیار موفق عمل کرد. من بسیار خوشحالم چون ما توانستیم هر 3 امتیاز بازی را کسب کنیم»

 

در این بازی سوآرز موفق شد در استادیوم «نواِ وا آرکانخل» هت‌تریک کند.

 

مربی 44 ساله بارسا عنوان کرد  تیمش برای بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد:« ما برای رسیدن به این مرحله از لیگ قهرمانان بسیار تلاش کردیم ولی باید از این مرحله حذفی نیز عبور کنیم»

 

بارسلونا در 2 بازی قبل خود موفق شده 14 گل به ثمر برساند. این در حالی است که آنها با زدن 20 گل در 5 بازی گذشته ، گلی دریافت نکرده اند.

 

آبی و اناری پوشان در حالی روز چهارشنبه به مصاف بایرن مونیخ می روند که در 16 مسابقه قبل خود شکست نخورده اند و در 15 بازی  پیروز شده اند.

 

همچنین در  45 بازی از مجموع 53 بازی این فصل، 3 امتیاز را تصاحب کرده اند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.