پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دل بوسکه : فینالی تمام اسپانیایی در لیگ قهرمانان می خواهم

کد خبر : 33640  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 اردیبهشت 1394

ویسنته دل بوسکه در مراسم معرفی مدرسه تابستانی کودکان خود، در مورد موفقیت تیم های کشورش در لیگ قهرمانان سخن گفت.

 

ویسنته دل بوسکه، مدرسه تابستانی فوتبال خود را در که ماه جولای راه اندازی می شود، امروز در آلیکانته معرفی کرد. این مربی در مورد چیزهای زیادی صحبت کرد اما بحث اصلی آن، در مورد مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود، جایی که رئال مادرید و بارسلونا به مصاف یوونتوس و بایرن مونیخ خواهند رفت. دل بوسکه در این باره گفت:

 

من فینالی تمام اسپانیایی می خواهم. در واقع، این ممکن است مشکلاتی ایجاد کند زیرا ما در 11 و 14 ژوئن، با بلاروس بازی داریم. ما در مرحله نیمه نهایی دو نماینده داریم و آن ها یک دهه است که برای ما نماینده خوبی بوده اند و به ما در تسلط بر فوتبال اروپا کمک کرده اند. ما در نیمه نهایی هستیم و بازی ها بسیار سخت است. تیم های اسپانیایی 4 سال است که در نیمه نهایی و فینال بوده اند و این آسان نیست. ما این را یک امر طبیعی می بینیم که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشیم و این برای فوتبال ما بسیار خوب است. 

 از دل بوسکه در ادامه درباره نبرد موراتا-چیچاریتو در بازی یووه رئال سوال شد اما او از این سوال برای بحث در مورد خط حمله تیم ملی اسپانیا، سخن گفت. قهرمان جام جهانی افزود:

 

من باید به دنبال بازیکنان اسپانیایی بروم اما می‌ خواهم روی مهاجمانی که یک هفته هستند و یک هفته نیستند، در تمرینات حساب باز کنم و آنها بیشتر در این تمرینات شرکت داشته باشند. این به ما امنیت بیشتری در این پست حساس می دهد، جایی که بیشتر از بقیه پست ها در آن دچار شک و تردید هستیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.