پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رینا: سوارز فوتبالیستی خیابانی و غیرقابل پیش‌بینی است

کد خبر : 33654  |  زمان ارسال : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394

په‌په رینا که با مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا به مدت سه سال در لیورپول هم‌تیمی بود در آستانه دیدار فردا شب (چهاشنبه) بایرن‌مونیخ برابر کاتالان‌ها در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: سوارز فوتبالیستی خیابانی است و منظورم از این حرف تعریف و تمجید از اوست. او بازیکنی غیرقابل پیش‌بینی است و همیشه جایی است که باید باشد. لوئیز ذاتاً برنده متولد شده است. در تمرینات لیورپول هم همیشه دوست داشتم در تیم او باشم و نه مقابلش.



وی با تمجید از سوارز که در فصل جاری ۲۴ گل برای بارسا در رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده است، افزود: سوارز حتی در تمرینات هم دوست نداشت بازنده باشد و همیشه به دنبال پیروزی بود. در کنار استعداد ذاتی‌اش، او انسانی است که در هر تیمی که باشد با هم‌تیمی‌هایش رابطه خوبی برقرار می‌کند و همین کمک می‌کند تا در هر تیمی خیلی زود خودش را جا بیندازد. خوش‌ شانس بودم که سوارز را از نزدیک شناختم. او انسان بزرگی است و خانواده‌ای دوست‌داشتنی هم دارد. لوئیز شایسته این موفقیت است.



رینا در ادامه با اشاره به اولین حضور سوارز ۲۷ ساله در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا که پیش از این با لیورپول و آژاکس تجربه نکرده بود، عنوان کرد: سوارز برای رسیدن به این جایگاه سخت تلاش کرد. لوئیز در هر تیمی که بود فصل‌های فوق‌العاده‌ای را سپری کرده و با عملکرد رو به رشدش در طی این سال‌ها حالا به عضویت باشگاه بزرگی در آمده استف البته شاید کمی طول کشید تا به این جایگاه برسد چون او سزاوار این بود که زودتر به این جایگاه برسد.



دروازه‌بان شماره دو باواریایی‌ها در ادامه عنوان کرد: ما در جمع خودمان خیلی زیاد از سوارز صحبت می‌کنیم ولی او تنها کسی نیست که ما در بازی چهارشنبه شب نگرانش هستیم و البته که بازیکنان دیگر بارسا بد نیستند. با وجود مسی که در فصل جاری مجموعاً ۵۱ گل به ثمر رسانده و نیمار هم ۳۳ گل زده است، مهار خط حمله سه نفره کاتالان‌ها که روی هم ۱۰۸ گل زده‌اند، دشوار خواهد بود. مسی احتمالاً بهترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا است و رویارویی با وی برای هر بازیکنی سخت است. بارسایی‌‌ها در نزدیکی کسب سه‌گانه قهرمانی هستند ولی ما تلاش خواهیم کرد تا آنها را در رسیدن به این هدف‌شان ناکام بگذاریم.



وی همچنین با تمجید از دروازه‌بان شماره دو منچستریونایتد اظهار داشت: ویکتور والدس شاید بهترین دروازه‌بان تاریخ باشگاه بارسلونا باشد ولی مارک آندره تراشتگن و کلودیو براوو هر دو دروازه‌بانان خوبی به شمار می‌روند که در بارسلونا زیر سایه بلندمدت والدس هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.