پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توضیحات عجیب بارتومئو در مورد پروژه ی نیوکمپ / تغییر نام ورزشگاه

کد خبر : 34531  |  زمان ارسال : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394

اختصاصی / جوزپ ماریا بارتومئو امروز در دایره ی اقتصاد به تاثیرات اقتصادی بارسلونا در شهر بارسلون پرداخت .

 

بارتومئو گفت باشگاه برای تغییرات نیاز به 600 میلیون یورو سرمایه گذاری دارد که 200 میلیون یوروی آن توسط موسسات اعتباری , تامین میشود . 200 میلیون نیز از طریق فروش سهام و 200 میلیون یوروی دیگر نیز از محل فروش تجاری نام ورزشگاه به دست خواهد آمد .

 

البته بارتومئو یادآور شد که نام نیوکمپ تغییر نمیکند و فقط نام تجاری دیگری به آن افزوده میشود که در قبال تامین 200 میلیون یورو این کار صورت میگیرد و 15 الی 20 سال نیز مدت زمان اجرای این قرارداد خواهد بود .

 

از 600 میلیون یورو نیاز باشگاه برای سرمایه گذاری , 400 میلیون یورو مربوط به اصلاحات مورد نظر در ورزشگاه میشود و 200 میلیون یورو نیز برای ساخت پالائو بلوگرانای جدید , سالن هاکی روی یخ و یک استادیوم کوچک , ادارات و پارکینگ صرف میشود .

 

پروژه ی بارسلونا قطعا یک پروژه ی بلند پروازانه است که باشگاه را پیش از پیش مطرح میکند و پس از ایجاد این تغییرات نیوکمپ به بهترین ورزشگاه جهان و با امکانات ترین آنها مبدل میشود که به گفته ی بارتومئو غرور آفرین هم برای باشگاه و هم برای کشور است .

 

باشگاه بارسلونا سهم زیادی در توسعه ی شهر بارسلونا که پایتخت ایالت کاتالونیا است برعهده دارد . 8 درصد از گردشگردی این شهر مربوط به این باشگاه است . بر اساس این گزارش تخمین زده شده است در طول دوره ی ساخت و ساز که از سال 2017 تا 2021 به طول می انجامد درآمد بارسلونا سالانه 158 میلیون یورو افزایش می یابد و در نهایت به سالانه 917 میلیون یورو خواهد رسید . یعنی به طور تقریبی درآمد باشگاه دو برابر خواهد شد .

 

همچنین پروژه های باشگاه به طور مستقیم 3257 شغل جدید ایجاد میکند و در طول 4 سال به بازگشت 81 میلیون یورو به خزانه ی عمومی اضافه خواهد کرد .

 

بارتومئو در گزارشات خود که به آن عنوان عجیب را داده اضافه کرد بارسلونا یک موتور رشد است و این موتور هر چه قوی تر باشد شهر بارسلون سود بیشتری خواهد برد .

 

بارتومئو همچنین تاکید کرد یکی از چالش های اصلی باشگاه در سال های آینده این است که از لحاظ اقتصادی پایدار باقی بماند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.