پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا پدرو را با7میلیون پوند در دسترس گذاشت

کد خبر : 34559  |  زمان ارسال : پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394

به گزارش تلگراف، چلسی، آرسنال، لیورپول و تاتنهام حالا آماده این هستند که در تابستان این فصل با قیمتی بسیار اندک پدرو را به تیم خود بیاورند. پدرو 27 ساله که قراردادی تا سال 2016 دارد، بعد از پیدا نکردن جایگاه ثابت در بارسلونا و حضور در پشت لوئیس سوارز، نیمار و لیونل مسی، می خواهد که بارسلونا را ترک کند. بارسا گفته بود که می خواهد پدرو بماند اما در پشت صحنه، دریافته شده است که آن ها خروج وی را قبول کرده اند.

به تیم های لیگ برتری گفته شده است که پدرو را فقط با 7 میلیون پوند می توانند بخرند اما در این عرصه باید با اینتر رقابت کنند. پدرو یک جایگزین ارزان برای رحیم استرلینگ 20 ساله است که به احتمال فراوان لیورپول را ترک خواهد کرد. همینطور آرسنال نیز یک جایگزین برای تئو وولکات در صورت عدم تمدید قرارداد وی می خواهد و تاتنهام نیز می خواهد سرعت را به خط حمله خود اضافه کند. 

چلسی نیز که می خواست وی را در ژانویه بخرد، در صورت عدم آنتونی گریزمان، به عنوان هدف اصلی، پدرو را تحت نظر قرار خواهد داد. پدرو از 17 سالگی در بارسا بازی می کند و در این مدت 300 بازی برای کاتالان ها و 50 بازی برای تیم ملی اسپانیا انجام داده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.