پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ونگر: رمزی؟ بارسلونا اگر بازیکنی را بخواهد به سراغ من می آید

کد خبر : 34688  |  زمان ارسال : شنبه 2 خرداد 1394
آرسن ونگرشایعات در خصوص انتقال ارون رمزی به بارسلونا را بی اساس خواند.

 

در روزهای گذشته خبری در رسانه های انگلیسی منتشر شد که باشگاه بارسلونا قصد دارد با پیشهادی وسوسه انگیز ملی پوش ولزی آرسنال را جذب کند. 

 

به گزارش ESPN ونگر در این خصوص گفت: "این خبر حقیقت ندارد. باور کنید بارسلونا به خوبی ما را می شناسد. اگر آن ها بازیکنی را از ما بخواهند به سراغ من می آیند."  

 

محدودیت 25 بازیکن بزرگسال برای ونگر با وجود بازگشت بازیکنان قرضی ای مانند لوکاس پودولسکی، یایا سانوگو و جوئل کمپل دردسرساز شده است. او افزود: "محدودت تعداد بازیکن عدد مناسبی است چون عددی بزرگتر لیگ را می کشد و عددی کوچک تر نیز همینطور. بنابراین به عددی مناسب نیاز داریم تا رقابتی سالم داشته باشیم." 

 

وقتی از او سوال شد که چه بازیکنانی باشگاه را ترک می کنند و کدام بازیکنان جذب می شوند گفت: "شما همیشه در این زمینه تصمیم گیرنده نیستید. گاهی اینگونه است که تصمیم با شماست و اقدام می کنید و پس از آن منتظر می مانید که در خصوص سایر بازیکنان چه پیش می آید."

 

ونگر در خصوص تمدید قرارداد توماس روسیچکی گفت: "او بخشی از تیم ماست. درست است که در نیمه دوم فصل رقابت شدیدی در خط میانی در گرفت اما بازیکنی با سبک بازی او می تواند همواره بخشی از تیم ما باشد. خوشحالم که او اینجاست. او در پستش رقابت دشواری با اوزیل، ویلشر، رمزی و سانچز دارد و بابت آن مواقع زیادی بیرون نشسته است اما وقتی که بازی کرده است کیفیت بالایی را نشان داده است."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.