پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

صحبت های دنی الوز در کنفرانس خبری (به صورت کامل)

کد خبر : 34815  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 خرداد 1394

اختصاصی بارسانیوز : من الان فقط به دو فینال پیش رو فکر فکر میکنم بعد از آن تصمیمم را اعلام خواهم کرد . در حال حاضر  در حال بررسی چند پیشنهاد هستم و بعد از فینال لیگ قهرمانان تصمیم خود را اعلام خواهم کرد . در این چند وقت شایعاتی در مورد من مطرح شد که من به خاطر پول دارم بارسلونا را ترک میکنم اما این طور نیست .

من هنوز میخواهم اینجا بمانم و اما نه به هر قیمتی  راجب پول صحبت نمیکنم بلکه راجب احترام صحبت میکنم . باشگاه در ابتدا تمایلی به ادامه همکاری با من نداشت .انها در 3 - 4 ماه گذشته خواستار تمدید شدند و به من گفتند عملکرد تو به ما ثابت شده است . 

ماندن یا نماندن من ,  بارسا همیشه در قلب من است چون بهترین سال های عمرم را در آن سپری کرده ام 

او درمورد شبکه کواترو شبکه تلویزیونی مادرید صحبت کرد و گفت من داشتم این شبکه را تماشا میکردم در حالی که ما قهرمان شده بودیم انها داشتند از قهرمانی خود در لیگ قهرمانان در سال قبل صحبت میکردند. 

او همیشه در همه جا شیطنت میکند او گفت مربی به من اجازه بازی میدهد چون سخت کار میکنم . نه چون از همه خوشتیپ ترم . در حالی که هستم و همه خبرنگاران در انجا را به خنده وا مدارد . 

من تصمیمم را بعد از فینال لیگ قهرمانان میگیرم و تا انتخابات ریاست صبر نمیکنم هر چند که یک کاندید با من صحبت هایی داشته است 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.