پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برایدا: شانس بارسلونا مقابل یوونتوس 50 درصد است

کد خبر : 34858  |  زمان ارسال : سه شنبه 5 خرداد 1394
آریو برایدا مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در واکنش به مصاحبه جیانلوئیجی بوفون که شانس یوونتوس را مقابل بارسلونا 35 درصد اعلام کرده بود، عنوان کرد که آن‌ها مقابل بانوی پیر 50 درصد شانس پیروزی دارند.
 

آریو برایدا، مدیر ایتالیایی باشگاه بارسلونا در واکنش به صحبت‌های جیانلوئیجی بوفون (اینجا بخوانید) در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:

 

او می خواهد حاشیه امنی برای تیمش درست کند. اگر یووه به فینال راه پیدا کرده است، به هیچ عنوان از روی خوش شانسی نبوده است. ما مقابل آن‌ها 50 درصد شانس پیروزی داریم. این دو تیم، تیم های بزرگی هستند و این بازی دوباره نشان خواهد داد که فوتبال ورزشی زیباست. امیدوارم میلیون‌ها نفر این بازی را مشاهده کنند. یوونتوس تیم بسیار قدرتمندی است و من بازی های اخیر آنان مقابل لاتزیو و اینتر را دیده ام، آن ها فوتبال بسیار خوبی ارائه می دهند. آن‌ها بازیکنان قهرمانی چون بوفون که خارق العاده است و  ویدال، مارکیزیو، کیه لینی، توز و افسانه ای چون پیرلو را در اختیار دارند.

 

آریو برایدا در خصوص اینکه آیا بارسلونا به دنبال جذب پائول پوگباست یا خیرگفت: به نظرم کمی گستاخی باشد که قبل از این بازی در این خصوص صحبتی انجام دهم.

 

بارسلونا و یوونتوس 16 خرداد در برلین آلمان فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.