پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا ؛ مهاجمین ما فوق العاده هستند

کد خبر : 35006  |  زمان ارسال : شنبه 9 خرداد 1394

اختصاصی بارسا نیوز | در ادامه کنفرانس مطبوعاتی آندرس اینیستا هافبک با تجربه بارسا را پیش از دیدار برابر اتلتیک از وب سایت marca مرور میکنیم.

 

فینال جام حذفی بازی خاصی هست و ما قهرمان لالیگا شدیم و چیزی تا فینال برلین باقی نمونده اما فینال کوپا دل ری تو زمین خودمون برگزار میشه و این انگیزه ما رو بالا میبره البته بیلبائو تیم قدرتمندی است و فوتبال گرم و زیبایی رو به نمایش میزاره و فشار های زیادی رو به صورت تیمی به ما وارد میکنن از نظر من اونا سرمربی فوق العاده ای دارن که دانش شکست دادن هر تیمی رو داره.

 

از نظر من فصل ها شبیه هم نیستند و هر فصلی تفاوت های خاص خودش رو داره و من خودم شخصا دوست دارم این جام رو به صورت تک بازی و بدون رفت و برگشت برگزار بشه ما در لیگ قهرمانان مقابل یووه بازی داریم در کوپا هم برابر بیلبائو اما برای ما حریف اصلا مهم نیست چون هدف ما پیروزی تو بازی های بزرگ است.

 

ما خیلی خوش شانس هستیم که پشت مهاجم های بزرگ دنیا بازی میکنیم واقعا اونا فوق العاده هستن و با وجود اونا کار ما خیلی آسون تره و حریف ها هم ترس بیشتری از ما دارن که این یک نقطه قوت برای بارسا است.

 

بعضی ها میگن که ما 3 گانه کردیم؟ میدونم که هوادارا و دوستان شوق زیادی دارن ولی ما اصلا به این چیز فکر نمیکنیم چون هنوز این کار رو نکردیم.

 

بی احترامی به سرود ملی؟ این چیزا به فوتبال ربطی نداره و نگران این موضوع نیستم الان چیزی که واسم مهم است قهرمانی بارساست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.