پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فان خال : بازیکنان خلاق مثل مسی , نیمار و آگوئرو نیاز داریم

کد خبر : 37803  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 مرداد 1394

اخیرا گزارش هایی مبنی بر عزیمت اسطوره پرتغالی رئال مادرید به اولدترافورد منتشر شده است، ولی سرمربی هلندی شیاطین سرخ، با تاکید بر نیاز به یک بازیکن خلاق گفت که این بازیکن رونالدو نخواهد بود.وی در این باره گفت: منچستریونایتد به یک بازیکن خلاق نیاز دارد، ولی رونالدو در تابستان جاری به این تیم ملحق نخواهد شد. ما وین رونی، خوان ماتا، ممفیس دپی، اشلی یانگ، عدنان جانوزی، جیمز ویلسون، آندر هراره را داریم.یانگ فصل فوق العاده ای را سپری کرد، ولی او نیمار نیست و ما باید در آن سطح رقابت کنیم. خرید رونالدو برای ما ممکن نیست. زیرا هزینه زیادی در بر خواهد داشت.

 

پنجره نقل و انتقالات تا شش هفته بسته خواهد شد و فان خال برای کسب قهرمانی لیگ برتر در فصول ۲۰۱۵- ۲۰۱۶ باید وضعیت تیم خود را معلوم کند.

 

سرمربی منچستریونایتد با اشاره به شکست یک بر صفر تیمش برابر چلسی در ماه آوریل و به ثمر رساندن گل چلسی توسط ادن هازارد گفت: چلسی هازارد را دارد. او همیشه گلزنی می کند. این تیم همچنین ویلیان و اسکار را دارد. منچستریونایتد سرخیو آگوئرو را دارد. بارسلونا مسی ، نیمار و سوآرز را دارد. ما باید با این باشگاه‌ها رقابت کنیم. بنابراین طبیعی است که به این بازیکنان هم نگاهی بیاندازیم و درصدد جذب آنها باشیم.

 

وی ادامه داد: ما به بازیکنان خلاق نیاز داریم. ما با به خدمت گرفتن مورگان شیندرلین، باستین شواین اشتایگر، ممفیس دپی و متیو دارمیان عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشتیم. ولی هنوز باید پیشرفت کنیم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.