پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئیس سابق باشگاه بارسلونا : پرز به عنوان رئیس باشگاه صفر است

کد خبر : 37868  |  زمان ارسال : چهارشنبه 7 مرداد 1394
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید از سوی خوان گاسپارت، همتای سابق خود در باشگاه بارسلونا "صفر به عنوان رئیس" قلمداد شده است.

 

گاسپارت که در دوره اول ریاست پرز در رئال مادرید، رئیس بارسلونا بود و وی اکنون مصاحبه ای با Cope انجام داده که Marca صحبت های او را منتشر کرده است:

 

من رابطه خوبی با پرز دارم. به عنوان یک تاجر هم احترام فوق العاده ای برای او قائل هستم. سه جنبه مختلف در مورد فلورنتینو پرز وجود دارد: انسان، تاجر و ورزشی. به عنوان یک انسان او یکی از خوش خلق ترین هاست، یک انسان فوق العاده که من خیلی دوستش دارم. به عنوان یک تاجر، دوباره او یکی از خوش خلق ترین هاست، و یک الگو و سرمشق به حساب می آید. و به عنوان رئیس باشگاه رئال مادرید، صفر. صفر یعنی اینکه او بد است. من او را دوست ندارم.

 

کاری که او با لوئیس فیگو انجام داد، شخصاً آسیب زیادی به من وارد کرد، و آسیب بیشتر به تیم من وارد شد. او در راه انجام آن کار آسیب بسیاری وارد کرد. طبیعتاً من با او دوست صمیمی نیستم اما هنگامی که به عنوان یک انسان و تاجر او را می شناسید، این مسئله تغییر می کند.

 

 در تابستان امسال شاهد جدایی دو تن از اسطوره های دو باشگاه بودیم. اما در حالیکه ژاوی بارسا را به خوبی ترک کرد، ایکر کاسیاس زیر توده ای از جنجال ها از رئال مادرید جدا شد.

 

شما باید به روش های باشگاه دیگر احترام بگذارید. ژاوی به سمت در های خروجی باشگاه رفت چون بارسا سال گذشته فاتح سه گانه شد و چون او کاپیتان بود و این چیزی بود که شایستگی اش را داشت. متأسفانه، ایکر به نحو محتاطانه ای جدا شد. من دوست داشتم که او می توانست با هواداران خداحافظی کند، اما هواداران رئال مادرید در پایان رفتار خیلی خوبی با او نداشتند. هنگامی که رئیس بارسلونا بودم، به پرداخت رقم فسخ قرارداد ایکر فکر نمی کردم. او می توانست دروازه بان فوق العاده ای برای ما باشد.

 

ایکر دوست داشت که برای بارسلونا بازی کند اما به عنوان بازیکن رئال مادرید، بازی کردن برای باشگاه دیگری در اسپانیا بسیار سخت می شد. به همین خاطر است که او به پورتو رفت. به خانه نزدیک است، اما خارج از کشور است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.