پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لاپورتا: بارسا مدیرانی می خواهد که به جریمه‌ها اعتراض کنند

کد خبر : 37956  |  زمان ارسال : شنبه 10 مرداد 1394

 رییس پیشین بارسلونا تاکید کرد این تیم به مدیرانی نیاز دارد که نسبت به جریمه باشگاه بی‌تفاوت نمانند.

 

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، خوآن لاپورتا که بین سال‌های 2003 تا 2010 ریاست باشگاه بارسلونا را به دست داشت از مدیران کنونی این باشگاه انتقاد کرد. این انتقاد نسبت به جریمه 30 هزار یورویی بارسلونا به خاطر تخلف در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته بود.

 

رفتار هو‌اد‌ا‌ران بارسلونا در آن دیدار به خاطر بالا بردن پرچم‌های ایالت کاتالونیا و سر دادن شعارهای استقلال طلبانه مورد انتقاد قرار گرفت تا در نهایت یوفا به آن واکنش نشان داده و بارسلونا را جریمه کند.

 

لاپورتا در این مورد گفت: به دلایل مختلف، هرگز تسلیم نمی‌شویم. به این خاطر که مدیرانی در حال‌ حاضر در باشگاه مشغول به فعالیت هستند هیچ اعتراضی به جریمه‌هایی که علیه باشگاه وضع می‌شوند، ندارند.

 

او چندی پیش در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا شرکت کرده بود ولی مقابل جوزپ ماریا بارتومئو شکست خورد. لاپورتا در این مورد گفت: تمام تلاشم را به کار می گیرم که بارسلونا از این به بعد رییسی نداشته باشد که به جریمه‌های این تیم واکنشی نشان ندهد. این نخستین بار در تاریخ بارسلوناست که این باشگاه مورد استفاده برخی از اسپانسرها قرار می‌گیرد که ممکن است بسیاری از هو‌اد‌ا‌ران آن را قبول نداشته باشند.

 

لاپورتا در ادامه به صحبت در مورد کسانی پرداخت که در انتخابات باشگاه به او رای دادند. او نزدیک به 16 هزار رای آورد اما بارتومئو بیش از 25 هزار رای را از آن خود کرد. لاپورتا در شعارهای انتخاباتی‌اش اعلام کرده بود یوهان کرویف، اسطوره باشگاه بارسلونا را به این تیم بر می گرداند و لاماسیا (آکادمی باشگاه بارسلونا) را یک بار دیگر زنده خواهد کرد. او همچنین اعلام کرده بود به همکاری با یونیسف را ادامه داده و قطری‌ها را از اسپانسرینگ این تیم حذف خواهد کرد.

 

او در ادامه عنوان کرد: در روز انتخابات گفتم که برای موفقیت بارسلونا همیشه تلاش می‌کنم و هیچ وقت هم تسلیم نمی شوم. مدل‌هایی که برای این تیم در نظر گرفته بودم بارسلونایی بودند. دوست داشتم همه در تعطیلات بهترین استفاده را از آن ببرند و با خوشحالی به تمرینات این تیم بازگردند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.