پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی روزنامه های صبح کاتالونیا ( با عکس و توضیح )

کد خبر : 37977  |  زمان ارسال : یکشنبه 11 مرداد 1394

اختصاصی / در زیر تصاویری از نسخه های امروز موندو دپورتیو و اسپورت دو روزنامه ی نزدیک به بارسلونا به همراه مختصری توضیح آمده است . شما را دعوت میکنیم تا همراه ما باشید .

 

 

موندو دپورتیوو : تیتر اصلی موندو دپورتیو امروز در مورد مسی بود .  موندو امروز تیتر زد " طرح مسی " و در توضیح نوشت به تمرینات لیونل مسی بزرگترین ستاره ی بارسلونا اشاره کرد و نوشت مسی در پایتخت کاتالونیا ماند تا تمرین کند در حالی که سایر بازیکنان امشب برابر فیورنتینا باید بازی کنند . این روزنامه همچنین نوشت بازی برابر فیورنتینا  آخرین آزمون شاگردان انریکه پیش از برگزاری بازی جام گمپر است .

 

موندو همچنین به شکست بایرن مونیخ برابر ولسفبورگ در ضربات پنالتی در سوپر کاپ آلمان و همچنین نادیده گرفتن دیوید دخیا توسط منچستر یونایتد نیز اشاره کرد .

 

 

اسپورت : تیتر اصلی امروز اسپورت به انتقال آیمن عبدالنور به بارسلونا اشاره داشت . این روزنامه تیتر زد " این انتقال انجام میشود " و در توضیح نوشت خرید این مدافع 27 ساله ی تونسی تبار برای بارسلونا یک اولویت است اگرچه یان فرتونگن نیز میتواند گزینه ی خرید باشد . اسپورت همچنین نوشت بارسلونا بخشی از پولی که از محل فروش پدرو رودریگز به دست می آورد را برای خرید اختصاصی خواهد داد .

 

موضوع دیگری که در نقل و انتقالات توجه اسپورت را به خود معطوف کرده است بحث فروش یا انتقال آدما ترائوره به لیورپول است .

 

اسپورت همچنین به آخرین بازی بارسلونا در جام قهرمانان بین المللی برابر فیورنتینا نوشت . اسپورت به عدم حضور مسی در این بازی نیز اشاره کرد . همچون موندو دپورتیو این روزنامه نیز خبر شکست شاگردان پپ گواردیولا در سوپر کاپ آلمان برابر ولسفبورگ را پوشش داد .

 

تکمیلی : بخش هایی از خبر اصلاح شد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.