پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چند دليل براي تنفر از کريستیانو رونالدو / گزارش بیلچرفوتبال علیه ستاره ی پرتغالی

کد خبر : 39652  |  زمان ارسال : دوشنبه 9 شهریور 1394

در مورد کريستيانو رونالدو، ‌اعجوبه پرتغالي رئال‌مادريد از نظر فني و اخلاقي خيلي نکات مي‌توان گفت.

 

بازيکني که سال‌ها در اوج توانمندي تلاش کرده و موفق بوده، در عصر کنوني همواره با فوق‌ستاره بزرگ ديگري همچون ليونل مسي مقايسه شده است. توانمندي‌هاي فراوان وي در زمينه‌هاي تکنيکي فوتبال باعث شده به جايگاهي برسد که رقيبي هميشه جدي براي اعجوبه آرژانتيني بارسلونا باشد.

 

با اين حال حتي خود پرتغالي‌ها يعني هموطنان وي نيز به خوبي مي‌دانند، رونالدو اگر‌چه بازيکني با طرفداران زياد است اما مورد محبوبيت خيلي‌ها در سراسر جهان نيست. در‌واقع بسياري در سراسر جهان به خاطر‌ رفتار و عملکردش با او، «زاويه»‌دارند و به نوعي از او «متنفر» نيز هستد. آن‌ها براي داشتن چنين حسي به دلايلي اشاره و استناد مي‌کنند.

 

بیلچرفوتبال در گزارشی به بررسی دلایلی برای تنفر از کریستیانورونالدو پرداخت :

 

1‌. محبوبيت مسي: ليونل مسي به دليل شخصيت دوست‌داشتني خود توانسته طرفداران زيادي در دنياي فوتبال پيدا کند. اغلب‌ طرفداران و دو‌ستداران اين اعجوبه آرژانتيني رونالدو را دشمن خود مي‌دانند و از اين ستاره پرتغالي متنفرند.

 

2‌. کسب عناوين زياد: اروپايي‌ها مي‌گويند در شرايطي که در ادوار گذشته بازيکناني همچون آندرس اينيستا، آندره‌ پيرلو‌، ژاوي هرناندز يا آرين روبن در اوج آمادگي بودند و مي‌توانستند صاحب عنوان مرد سال اروپا شوند، بي‌دليل فقط از سر راضي کردن اسپانسر، به کريستيانو رونالدو اين عنوان داده شد.

 

3. تمارض: رونالدو مي‌داند که با افتادن در محوطه جريمه و گرفتن يک ضربه پنالتي،‌ قادر است راحت براي تيمش برد بگيرد. به همين‌خاطر با کوچک‌ترين برخوردها در محوطه جريمه‌، خودش را زمين مي‌زند.

 

4. شرايط ظاهري: هواداران و کارشناساني که از رونالدو خرده مي‌گيرند، به ظاهر و پوشش ظاهري او ايراد وارد مي‌کنند. آن‌ها مي‌گويند چهره و ظاهر رونالدو گاه به گونه‌اي است که هيچ تطابقي با جايگاه ورزشي و اعتبارش ندارد.

 

5 . بي‌‌وفايي: يکي از ايراد‌هايي که هواداران به وي مي‌گيرند،‌ اين است چرا به نامزدش بي‌وفايي نشان ‌‌داد. درحالي‌که ستارگان هم‌سطح وي،‌ همواره به امور خانوادگي پاي‌بندي نشان مي‌دهند.

 

6 . پنالدو: براساس آخرين آمار، وي در رئال‌‌مادريد هرچه ضربه پنالتي به دست آمده،‌ رفته و آن را زده است. در دوران حضورش در مادريد،‌ 58 ضربه پنالتي زده‌ که در شبکه اينترنت، کاربران به او لقب «پنالدو» دادند.

 

7 . از خود‌ بي‌خود شدن‌: شادي‌هاي بعد از گل رونالدو را خيلي‌ها دوست ندارند. او بعد از گلزني گاهي از خود بي‌خود مي‌شود و مستطيل سبز را با سالن بدن‌سازي اشتباه مي‌گيرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.