پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نزدیکی براوو به شکستن رکورد شخصی

کد خبر : 39656  |  زمان ارسال : دوشنبه 9 شهریور 1394

اختصاصی / این دروازه بان شیلیایی اگر بتواند در مقابل اتلتیکو دروازه خود را بسته نگه دارد می تواند رکورد قبلی خود یعنی 754 دقیقه بدون گل خورده را بهبود ببخشد.

 

از زمانی که براوو به بارسلونا پیوسته است ، او ثابت کرده است که بهترین دروازه بان لالیگا بوده است.کسی که به سختی دروازه اش باز می شود.او در 37 بازی که در لالیگا به میدان رفت فقط 19 گل دریافت کرد و توانست 23 کلین شیت کند.البته براوو توانست جایزه زامورا نیز ببرد.او همچنین رکورد 20 کلین شیت زوبی زارتا و ویکتور والدز در طول یک فصل را بهبود بخشید.

 

این دروازه بان 32 ساله توانست در فصل 2014/2015 با 754 دقیقه گل نخوردن رکوردی را ثبت کند.حال دوباره به ان رکوردش رسیده است و شانس بهبود بخشدین آن را نیز دارد.

 

رفتن به سوی رکورد شخصی

براوو با وجود چنین آمار فوق العاده ای همچنان مشتاق به نظر می رسد.او در ابتندای فصل توانست دو کلین شیت پیاپی را انجام دهد.او اخرین گلی را که دریافت کرد در بازی با سویا در 11 آوریل بود از آن موقع تا حالا 8 بازی گذشته است.

 

در حال حاضر او شانس بهبود بخشیدن رکوردش را دارد.اگر براوو بتواند در ویسنته کالدرو تا دقیقه 35 گلی دریافت نکند او رکوردش را شکسته است.

 

آمار کلین شیت های براوو:

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.