پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی آلمان - لهستان

کد خبر : 39850  |  زمان ارسال : جمعه 13 شهریور 1394

 دو تیم آلمان و لهستان، امشب در ورزشگاه فرانکفورت ولفسبانک شهر فرانکفورت به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آلمان برای صعود به صدر جدول گروه به کسب پیروزی در این دیدار نیاز دارد.

 

آلمان

شاگردان یواخیم لووبا کسب 13 امتیاز از 6 بازی خود در مقدماتی یورو 2016، در رده ی دوم گروه پایین تر از لهستان قرار گرفته اند. با این حال، دیدار مقابل لهستان بهترین فرصت برای رسیدن به صدر جدول گروه خواهد بود. آلمان در 5 بازی اخیر دوستانه خود، 3 پیروزی، 1 شکست و 1 تساوی به دست آورده که تنها شکست آنها در دیداری دوستانه مقابل آمریکا بوده است. لوو برای دیدار امروز، مارکو رویس را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

 

لهستان

لهستان با کسب 14 امتیاز از 6 بازی، در صدر جدول گروه قرار گرفته است. آنها در 5 دیدار اخیر خود، 3 تساوی و 2 پیروزی کسب کرده اند و حال یکی از سخت ترین دیدارهای خود مقابل قهرمان جهان در فرانکفورت را پیش رو دارند. با این حال، لهستان در دیدارهای رو در رو، آمار نسبتا خوبی مقابل آلمان داشته است. آنها در دیدار رفت مقابل جرمن‌ها 2-0 پیروز شده اند و در دیگر دیدار خود مقابل آلمان در سال 2014، موفق به کسب تساوی شده اند. آلمان 7 سال است که موفق به شکست دادن لهستان نشده، هر چند در این 7 سال تنها 4 بازی بین دو تیم انجام شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.