پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : رئال مادرید گران ترین تیم جهان . بارسلونا دوم شد !

کد خبر : 39890  |  زمان ارسال : جمعه 13 شهریور 1394

اختصاصی / مارکا ضمن انتشار گزارشی بر اساس ارزش گذاری انجام شده توسط ترانسفر مارکت بر روی بازیکنان چند باشگاه مطرح اروپایی , رئال مادرید را دارای گرانترین ترکیب در بین تمام باشگاه های جهان معرفی کرد .

 

بر اساس گزارش مارکا گرانترین بازیکنان رئال مادرید ; کریستیانو رونالدو , جیمز رودریگز و گرت بیل هستند و پرز توانسته در فصل جدید ارزش بازیکنان تیمش را 30 میلیون یورو افزایش دهد .

 

مارکا ارزش 23 بازیکن رئال مادرید را بیش از 700 میلیون یورو تخمین زده است و بر این اساس رئال را در بین 10 باشگاه مطرح جهان در این زمینه صدر نشین معرفی کرد .

 

ارزش گرت بیل کاهش یافت : رئال مادرید در سال 2013 گرت بیل را به قیمت 91 میلیون یورو خریداری کرد اما در ارزش یابی جدید ارزش او به 80 میلیون یورو کاهش یافت .

 

رتبه های بعدی : بارسلونا در این رتبه بندی با ارزش 657 میلیون یورو دوم است و پس از آن باشگاه بایرن مونیخ با ارزش 559 میلیون یورو قرار گرفت .

 

لازم به ذکر است رئال مادرید فصل گذشته عملکرد مناسبی نداشت و نتوانست هیچ جامی کسب کند . این در حالی است که بارسلونا با وجود ارزش کمتر بازیکنانش توانست قهرمان لالیگا , جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شود .

 

در این عکس ارزش بازیکنان رئال در در فصل قبل با فصل جدید مقایسه شده است :

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.